تحلیل چگونگی عوامل کلیدی موفقیت در تجربه مشتری با رویکرد DEMATEL فازی (مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل چگونگی عوامل کلیدی موفقیت در تجربه مشتری با رویکرد DEMATEL فازی (مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل چگونگی عوامل کلیدی موفقیت در تجربه مشتری با رویکرد DEMATEL فازی (مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل چگونگی عوامل کلیدی موفقیت در تجربه مشتری با رویکرد DEMATEL فازی (مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل چگونگی عوامل کلیدی موفقیت در تجربه مشتری با رویکرد DEMATEL فازی (مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق تحلیل چگونگی روابط و شدت اثرگذاری و اثرپذیری عوامل کلیدی موفقیت در تجربه مشتری در بانک مسکن استان گیلان می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل ۸ نفر از خبرگان بانک مسکن در استان گیلان می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات مطالعات کتابخانه ای و روش گردآوری داده ها میدانی می باشد. روش گردآوری داده ها نیز پرسش نامه بوده است. روش تجزیه و تحلیل داده ها روش DEMATEL فازی می باشد که برای تعیین شدت اثرگذاری و اثرپذیری عوامل و چکونگی روابط بین آن ها استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها به روش DEMATEL فازی نشان داد که عامل تجربه عاطفی تاثیر گذار ترین عامل می باشد به عبارتی، عاملی است که بیش ترین اهمیت را داشته و مشکل مسیله مورد نظر را حل نموده و موجب بهبود رضایت مندی مشتری می باشد. و تجربه ارتباطی تاثیر پذیر ترین عامل می باشد. به عبارتی این مولفه، مشکل اصلی مسیله موردنظر بوده که توسط عوامل تاثیر گذار حل می گردد. و عوامل تجربه عاطفی، تجربه ادراکی، تجربه رفتاری، تجربه حسی و تجربه ارتباطی به ترتیب نفوذگذار بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.