تاثیر یادگیری الکترونیکی بر یادگیری مبحث حرکت درس علوم تجربی سال نهم دوره متوسطه اول سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ منطقه میرجاوه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر یادگیری الکترونیکی بر یادگیری مبحث حرکت درس علوم تجربی سال نهم دوره متوسطه اول سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ منطقه میرجاوه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر یادگیری الکترونیکی بر یادگیری مبحث حرکت درس علوم تجربی سال نهم دوره متوسطه اول سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ منطقه میرجاوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر یادگیری الکترونیکی بر یادگیری مبحث حرکت درس علوم تجربی سال نهم دوره متوسطه اول سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ منطقه میرجاوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر یادگیری الکترونیکی بر یادگیری مبحث حرکت درس علوم تجربی سال نهم دوره متوسطه اول سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ منطقه میرجاوه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق تاثیر کاربرد یادگیری الکترونیکی بر آموزش علوم تجربی می باشد. در این مقاله تاثیر یادگیری الکترونیکی بر یادگیری مبحث حرکت درس علوم تجربی دانش آموزان سال نهم دبیرستان دوره اول مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق حاضر پیرو طرح شبه آزمایشی از نوع پیش آزمون و پس آزمون است. جامعه آماری، دانش آموزان دانش آموزان سال نهم دبیرستان دوره اول در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ منطقه میرجاوه هستند که از بین آنها چهار کلاس ( دو کلاس دخترانه و دو کلاس پسرانه ) به عنوان گروه آزمایش و چهار کلاس ( دو کلاس دخترانه و دو کلاس پسرانه ) به عنوان گروه گواه با روش نمونه گیری خوشه ای در دسترس انتخاب شده اند. ابزار مورد استفاده ( در پیش آزمون و پس آزمون)، آزمون محقق ساخته شامل چهار سوال با پایایی ۰/۸۳ و ۰/۸۲ بوده است. برای تجزیه و تحلیل یافته ها از میانگین، انحراف استاندارد، آزمون t گروه های مستقل استفاده شده است. نتایج نشان داد که تفاضل میانگین نمرات گروه های آزمایش و گواه معنادار است. بنابراین یادگیری الکترونیکی در بهبود یادگیری دانش آموزان اثر دارد و گروه های آزمایشی که از فناوری اطلاعات در یادگیری خود بهره گرفته اند بازخورد آن را دریافت کرده اند و در یادگیری پیشرفت بیشتری نشان داده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.