بررسی مقایسه ای ارزش ویژه برندهای پگاه و کاله براساس مدل آکر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای ارزش ویژه برندهای پگاه و کاله براساس مدل آکر دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای ارزش ویژه برندهای پگاه و کاله براساس مدل آکر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای ارزش ویژه برندهای پگاه و کاله براساس مدل آکر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای ارزش ویژه برندهای پگاه و کاله براساس مدل آکر :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

نقش برندها در شناسایی محصول شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است. ساخت یک برند قوی هدف نهایی بسیاری از سازمان هاست. امروزه برندها بیش از همه دارای های شرکت ارزشمند هستند. پژوهش حاضر با هدف بررسی مقایسه ای ارزش ویژه برندهای پگاه و کاله براساس مدل آکر انجام گرفته است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و با استفاده از روش علی مقایسه ای در نمونه ۳۸۴ نفری در بین کلیه شهروندان شهر مشهد انجام شده است. اطلاعات مورد نظر با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته با پایایی ۷۵ / ۰ جمع آوری شد اطلاعات گردآوری شده با استفاده روش آماری تحلیل واریانس یک راهه مورد بررسی قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که ارزش ویژه برند در مارک های لبنی کاله و پگاه در بین شهروندان شهر مشهد متفاوت است و فراورده های لبنی پگاه و کاله در تداعی برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند و تصویر برند با یکدیگر تفاوت معناداری دارند . مارک لبنی کاله در تمام موارد میانگین بهتری کسب کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.