بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق تهران می پردازد. روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی، پیمایشی و همبستگی می باشد. همچنین جامعه آماری تحقیق حاضر شامل، کلیه کارکنان، مدیران و کارشناسان مربوطه در شرکت توزیع نیروی برق می باشند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۲۰۷ نفر تعیین گردید و روش نمونه گیری پژوهش حاضر تصادفی ساده می باشد. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۰.۸۵۲ و روایی ابزار با روش محتوایی مورد تایید قرار گرفته اند. اطلاعات تحقیق به کمک نرم افزار لیزرل و با استفاده از آزمون های آماری، توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق حاکی از آن است که تاثیر متغیرهای سرمایه انسانی ( ۰.۶۸ )، سرمایه ساختاری ( ۰.۵۱ )، سرمایه مشتری ( ۰.۹۵ )، سرمایه تکنولوژیکی ( ۰.۷۱ ) و سرمایه معنوی ( ۰.۸۹ ) بر عملکرد سازمانی شرکت توزیع نیروی برق مثبت بوده است. همچنین نتایج حاکی از آنست که تاثیر متغیرسرمایه اجتماعی ( ۰.۲۳ ) بر عملکرد سازمانی شرکت توزیع نیروی برق معنادار نشده است. به علاوه نتیجه رتبه بندی نشان می دهد در میان مولفه های موجود بترتیب مولفه های سرمایه مشتری، سرمایه معنوی، سرمایه تکنولوژیکی، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری و سرمایه اجتماعی دارای بیشترین و کمتری اهمیت در روند توسعه عملکرد سازمانی شرکت توزیع نیروی برق می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.