بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ادراک شده شهروندان در شهرداری زابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ادراک شده شهروندان در شهرداری زابل دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ادراک شده شهروندان در شهرداری زابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ادراک شده شهروندان در شهرداری زابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ادراک شده شهروندان در شهرداری زابل :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

به دلیل تاثیر مثبت و مستقیم رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ارایه شده، توجه به این گونه رفتارها می تواند یکی از راه های افزایش اثربخشی سازمان ها باشد و باتوجه به این که شهرداری یک سازمان خدماتی است توجه به رفتار شهروندی می تواند باعث ارتقا کیفیت خدمات شود. در ارتقا کیفیت خدمات بهتر است رفتار شهروندی سازمانی مورد بررسی قرار گیرد و عوامل موثر در ارتقای آن تقویت شود تا بدین طریق به درک ارباب رجوع از کیفیت خدمات ارایه شده کمک شود. هدف از پژوهش حاضر، بررسی رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در شهرداری زابل می باشد. روش تحقیق پژوهش حاضر از لحاظ نوع تحقیق کاربردی است و براساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نظر در زمره تحقیق توصیفی به شمار می رود و چون داده های مورد نظر از طریق نمونه گیری از جامعه، برای بررسی توزیع ویژگی های جامعه آماری انجام می شود این تحقیق از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارمندان شهرداری زابل در سال ۱۳۹۴ بوده است که تعداد آنها ۲۳۰ نفر می باشد و نمونه آماری براساس جدول مورگان تعداد ۱۵۲ نفر تعیین شد. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی ( ۱۹۹۶ ) و پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات سروکوآل ( ۱۹۹۸ ) می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها، از آمار توصیفی ( جدول فراوانی، درصدها، نمودار، میانگین، مد، نما و شاخص های پراکندگی همچون انحراف معیار و واریانس ) و آمار استنباطی ( آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون و روش معادلات ساختاری ) با بهره گیری از نرم افزار spss19 و AMOS استفاده شد. براساس نتایج رگرسیون گام به گام، رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در شهرداری زابل تاثیر دارد. شهرداری ها می توانند با سرمایه گذاری و توجه به بحث های رفتار شهروندی باعث بهبود کیفیت خدمات و تسریع در روند پاسخگویی شهروندان شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.