ارایه روشی نوین در هم نشین کردن محصولات، با استفاده از داده کاوی و ترکیب برندها و اثر آن بر بازار محوری شرکت ها ( مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ایی شهروند )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه روشی نوین در هم نشین کردن محصولات، با استفاده از داده کاوی و ترکیب برندها و اثر آن بر بازار محوری شرکت ها ( مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ایی شهروند ) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه روشی نوین در هم نشین کردن محصولات، با استفاده از داده کاوی و ترکیب برندها و اثر آن بر بازار محوری شرکت ها ( مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ایی شهروند )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه روشی نوین در هم نشین کردن محصولات، با استفاده از داده کاوی و ترکیب برندها و اثر آن بر بازار محوری شرکت ها ( مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ایی شهروند )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه روشی نوین در هم نشین کردن محصولات، با استفاده از داده کاوی و ترکیب برندها و اثر آن بر بازار محوری شرکت ها ( مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ایی شهروند ) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این مطالعه شناسایی محصولات همنشین به کمک روش های کمی و ارایه راهکار و استراتژی در قبال آنها و همچنین بررسی اثر فرآیند گروه بندی، هدف گیری و جایگاه یابی در بازار ( که همنشین کردن محصولات در زیرمجموعه آن قرار می گیرد) و نقش تعدیل گر قدرت برند بر میزان بازار محوری شرکت هاست. امروزه باتوجه به اهمیت داده ها در ارایه بهتر خدمات جهت افزایش سودآوری بنگاه ها، داده کاوی به عنوان یکی از ابزارهای شناسایی الگوهای موجود میان حجم عظیمی از اطلاعات در هم ریخته اهمیت یافته است. از آنجایی که در صنعت خرده فروشی زنجیره ایی دسترسی به حجم بالایی از اطلاعات رفتار خرید مشتریان ممکن است، می توان از این ابزار استفاده نمود. یکی از کاربردهای این ابزار یافتن قواعد کالاهای همنشین است. در این مطالعه ضمن شناسایی و گردآوری، خوشه بندی و تحلیل داده ها، با کمک نرم افزار SPSS Clementine سبد خرید مشتریان یکی از شعب فروشگاه زنجیره ایی شهروند به عنوان نمونه تحلیل شد. نویسندگان به این نتیجه رسیدند که تقویت فرآیند گروه بندی، هدف گیری و جایگاه یابی در بازار اثر مثبتی بر افزایش بازار محوری شرکت ها دارد. و با افزایش قدرت برند به عنوان متغیر میانجی بازار محوری شرکت های افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.