مقاله تبدیل موتور دیزل OM-314 به موتور دوگانه سوز و کاهش آلایندگی تا حد استاندارد EUROII با حفظ توان و گشتاور در حد موتور پایه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبدیل موتور دیزل OM-314 به موتور دوگانه سوز و کاهش آلایندگی تا حد استاندارد EUROII با حفظ توان و گشتاور در حد موتور پایه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبدیل موتور دیزل OM-314 به موتور دوگانه سوز و کاهش آلایندگی تا حد استاندارد EUROII با حفظ توان و گشتاور در حد موتور پایه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبدیل موتور دیزل OM-314 به موتور دوگانه سوز و کاهش آلایندگی تا حد استاندارد EUROII با حفظ توان و گشتاور در حد موتور پایه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبدیل موتور دیزل OM-314 به موتور دوگانه سوز و کاهش آلایندگی تا حد استاندارد EUROII با حفظ توان و گشتاور در حد موتور پایه :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

در این طرح تحقیقاتی کاربردی با استفاده از روش احتراق همزمان و توام سوخت گازوئیل و گاز طبیعی، موتور دیزلی OM-314 به موتور دوگانه سوز تبدیل شده است. با کمترین تغییرات ایجاد شده در موتور، با استفاده از بیشترین میزان استفاده از گاز طبیعی (تا حد ۹۰درصد) به جای سوخت گازوئیل و با کاهش سوخت گازوئیل (تا حد ۱۰درصد)، موتور دوگانه سوز قادر است با عملکرد یکسان با موتور پایه دیزلی و بازده بهتر بهره برداری گردد. آلاینده های خروجی از موتور دیرلی پایه قبل از تبدیل در حد استانده EURO0 سال ۱۹۸۳ بوده که پس از تبدیل به دوگانه سور به سطح آلایندگی EUROII کاهش می یابد. در این تحقیق که بخش زیادی از آن در اتاق آزمون انجام شد. مقدار مناسب سوخت گاز و گازوئیل در هر نقطه عملکردی موتور با توجه به نسبت هوا به سوخت بهینه برای داشتن کمترین میزان نشر آلایند ها، بیشترین راندمان حرارتی و حفظ توان و گشتاور در حد پایه پی از آزمون های متعدد آلایندگی ۱۳ مد و عملکردی برای نقاط کاری مهم موتور بدست آمده است. توسط یک مجموعه مدیریت هوشمند مقادیر نسبت هوا به سوخت دیزل و مقدار گاز در هر نقطه کاری با توجه به جداول تنظیم رایانه موتور کنترل می شود. جداول تنظیم رایانه موتور نیز پس از انجام آزمونهای مربوطه و راهبری های تعریف شده که در این مقاله به شرح آن پرداخته می شود. تکمیل گردید این موتور در حال حاضر بر روی مینی بوس نصب و مراحل آزمون های جاده ای و زینه بندی نهایی را طی می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.