مقاله طراحی کنترل ساختار متغیر مدل لغزشی برای دریچه گاز برقی به منظور کاربرد آن در سامانه کنترل موتورهای افشانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترل ساختار متغیر مدل لغزشی برای دریچه گاز برقی به منظور کاربرد آن در سامانه کنترل موتورهای افشانه ای دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترل ساختار متغیر مدل لغزشی برای دریچه گاز برقی به منظور کاربرد آن در سامانه کنترل موتورهای افشانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترل ساختار متغیر مدل لغزشی برای دریچه گاز برقی به منظور کاربرد آن در سامانه کنترل موتورهای افشانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترل ساختار متغیر مدل لغزشی برای دریچه گاز برقی به منظور کاربرد آن در سامانه کنترل موتورهای افشانه ای :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

موتورهای احتراق داخلی افشانه ای، نیاز به تنظیم دقیق مقدار نسبت هوا به سوخت دارند و یکی از ابزارهایی که اخیرا به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، دریچه گاز برقی است. دریچه گاز برقی، دریچه ای است که به کمک موتور DC مقدار ورود هوا به موتور را تنظیم می کند. طبیعتا هر چه دقت کارکرد دریچه گاز بالاتر باشد، می توان با دقت بیشتری هوای مورودی به موتور را تنظیم کرده و در نتیجه با دقت بیشتری می توان نسبت هوا به سوخت را کنترل کرد، از طرفی کنترل دریچه گاز برقی به علت غیرخطی بودن آن کار مشکلی است. در این مقاله ضمن بررسی کارهای انجام شده به منظور کنترل دریچه گاز ، دریچه گاز خودروی پژو ۲۰۶ مدل شده و کنترلر ساختار متغیر مد لغزشی با استفاده از روش برگشت به عقب برای آن طراحی می گردد و نهایتا نتایج حاصل از شبیه سازی ارایه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.