مقایسه رشد اجتماعی دانش آموزان نیازمندآموزش و عادی در مدارس ابتدایی شهرستان بردسکن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه رشد اجتماعی دانش آموزان نیازمندآموزش و عادی در مدارس ابتدایی شهرستان بردسکن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه رشد اجتماعی دانش آموزان نیازمندآموزش و عادی در مدارس ابتدایی شهرستان بردسکن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه رشد اجتماعی دانش آموزان نیازمندآموزش و عادی در مدارس ابتدایی شهرستان بردسکن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه رشد اجتماعی دانش آموزان نیازمندآموزش و عادی در مدارس ابتدایی شهرستان بردسکن :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با روش میدانی به دنبال مقایسه رشد اجتماعی دانش آموزان نیازمند آموزش و عادی است. بدین منظور ۸۰ دانش آموز ۱۰ تا ۱۲ ساله با روش نمونه گیری گروه های جور شده از بین کلیه دانش آموزان پسر و دختر عادی و نیازمند آموزش شهرستان بردسکن، اعم از مدارس برخوردار و غیربرخوردار سطح شهر، مدارس روستایی و عشایری و مدارس مختلط انتخاب شدند. برای ارزیابی و مقایسه رشد اجتماعی این دانش آموزان از مقیاس رفتارهای انطباقی واینلند استفاده شده است. فرضیه های پژوهش، با استفاده از روش آماری آزمون t گروه های وابسته بررسی شد و نشان داد که میانگین نمرات آزمودنی های عادی نسبت به آزمودنی های نیازمند آموزش در خرده حیطه های خود رهبری ( ۶.۸۹ =t )، ارتباط ( ۲.۵۳ =t )، اجتماعی بودن ( ۳.۲۰=t )، به طور معنی داری در سطح بالاتری قرار می گیرد. و در خرده حیطه های مهارت های شخصی از قبیل خودیاری در خوردن و پوشیدن، مسایل شغلی و حرکت و جنبش تفاوت معناداری دیده نشد. برای هریک از این یافته ها نیز توجیهاتی ارایه شده است و در پایان پیشنهاداتی برای افزایش رشد اجتماعی دانش آموزان ارایه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.