ارزشیابی کیفی توصیفی رویکردی در آموزش فراگیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی کیفی توصیفی رویکردی در آموزش فراگیر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی کیفی توصیفی رویکردی در آموزش فراگیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی کیفی توصیفی رویکردی در آموزش فراگیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی کیفی توصیفی رویکردی در آموزش فراگیر :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ارزشیابی به عنوان یک حوزه تخصصی جدید در علوم تربیتی، در دو سه دهه اخیر، از رشد و گسترشی چشمگیر برخوردار بوده است. چندین تعریف برای ارزشیابی و همچنین چندین الگو برای انجام عمل ارزشیابی ارایه شده است. در بعضی از الگوها برای انجام عمل ارزشیابی باید داده های کمی جمع آوری شود؛ در بعضی از الگوها به داده های کیفی نیاز هست، و در گروهی دیگر، به داده های کمی و کیفی. در این مقاله تلاش شده که با استفاده از منابع موجود، ضمن اشاره به مفاهیم و الگوهای ارزشیابی و مقایسه ارزشیابی ها، سیر تحول انجام عمل ارزشیابی با روشهای کیفی در حوزه علوم تربیتی مشخص گردد. به همین منظور، شیوه های فلسفی تفکر پوزیتیویسم (کمی، آزمایشی) و تفکر پس از پوزیتیویسم (کیفی، توصیفی) با هم مقایسه شده و دلایل مناسب تر بودن روش های کیفی در حوزه علوم تربیتی و ارزشیابی از برنامه های آموزشی، با استناد به گفته های صاحب نظران ارزشیابی، ارایه شده است. در پایان، به چهار نوع فعالیت ارزشیابی (ارزشیابی از فراگرد برنامه، ارزشیابی تکوینی ارزشیابی پاسخده و ارزشیابی هدف آزاد)، که با استفاده از روش های کیفی می توان آن ها را به اجرا درآورد، به طور مختصر اشاره شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.