اثربخشی خودکارآمدی بر صلاحیت حرفه ای معلمان (مطالعه موردی؛ دبیران دبیرستان های شهر زنجان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی خودکارآمدی بر صلاحیت حرفه ای معلمان (مطالعه موردی؛ دبیران دبیرستان های شهر زنجان) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی خودکارآمدی بر صلاحیت حرفه ای معلمان (مطالعه موردی؛ دبیران دبیرستان های شهر زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی خودکارآمدی بر صلاحیت حرفه ای معلمان (مطالعه موردی؛ دبیران دبیرستان های شهر زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی خودکارآمدی بر صلاحیت حرفه ای معلمان (مطالعه موردی؛ دبیران دبیرستان های شهر زنجان) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

خودکارآمدی معلمان بازتابی از باورهای آنان در هدایت پیشرفت دانش آموزان، توانایی هایشان در سازمان دهی دانش و مهارت ها، و قابلیت های ایشان در اداره ی جریان عملکرد برای نیل اهداف خاص است. بر چنین مبنایی، پژوهش حاضر به بررسی تاثیر خودکارآمدی بر صلاحیت حرفه ای معلمان پرداخته است. پژوهشی که از نظر هدف، پژوهشی کاربردی و از حیث روش گردآوری داده ها پژوهشی توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه ی پژوهش حاضر کلیه ی دبیران دبیرستان های شهر زنجان در سال تحصلیل ۹۶-۱۳۹۵ می باشند که ازروش نمونه گیری در دسترس برای مشخص کردن نمونه آماری استفاده شده است. بر این اساس تعداد ۳۵۰ پرسشنامه در میان دبیران توزیع، که از این تعداد، ۲۱۶ پرسشنامه عودت، و واجد شرایط حضور در پژوهش شناخته شدند. داده های پژوهش نیز از طریق پرشسنامه های صلاحیت حرفه ای اکبری و خودکارآمدی عمومی شرر گردآوری شد و تحلیل این داده ها از طریق آزمون های همبستگی پیرسون، رگرسیون گام به گام، لوین، آزمون t و واریانس یک راهه نشان داد که خودکارآمدی معلمان رابطه ای مثبت و معنی دار با صلاحیت حرفه ای آنان دارد، به نحوی که تا ۱۲ درصد در صلاحیت حرفه ای آنان تاثیر داشته و آن را پیش بینی می کند. همچنین نتایج بیانگر آن است که بین صلاحیت حرفه ای و خودکارآمدی معلمان با توجه به جنسیت آن ها، تفاوت معنی داری وجود ندارد ولیکن با به میان آمدن مولفه ی مدرک تحصیلی ، بین این دو متغیر، تفاوت معنی داری مشاهده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.