مقایسه نگرش نسبت به رایانه، مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان در دانش آموزان با خودکارآمدی رایانه بالا و پایین در مدارس هوشمند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه نگرش نسبت به رایانه، مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان در دانش آموزان با خودکارآمدی رایانه بالا و پایین در مدارس هوشمند دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه نگرش نسبت به رایانه، مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان در دانش آموزان با خودکارآمدی رایانه بالا و پایین در مدارس هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه نگرش نسبت به رایانه، مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان در دانش آموزان با خودکارآمدی رایانه بالا و پایین در مدارس هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه نگرش نسبت به رایانه، مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان در دانش آموزان با خودکارآمدی رایانه بالا و پایین در مدارس هوشمند :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر تعیین تفاوت بین نگرش نسبت به رایانه، مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان در دانش آموزان با خودکارآمدی رایانه بالا و پایین در مدارس هوشمند بود. روش تحقیق پژوهش حاضر روشعلی مقایسه ای است. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه، مدارس هوشمند شهرستان ساوه سال تحصیلی ۱۳۹۵- ۱۳۹۴ است. روش نمونه گیری پژوهش حاضر هدفمند می باشد و در نهایت با افت آزمودنی ها تعداد ۲۹۱ نفر در مرحله اول پرسشنامه خودکارآمدی رایانه ترک زاده ( ۱۳۸۲ ) را تکمیل نمودند. سپس براساس نقاط برش پرسشنامه خودکارآمدی، ۸۸ نفر از افرادی که بالاترین نمرات و پایین ترین نمرات را داشتند انتخاب شده و مقیاس نگرش سنجش رایانه لوید و گرساد ( ۱۹۸۴ )، پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان ایندربیتزن و فوستر ( ۱۹۹۲ ) ، اضطراب امتحان ساراسون ( ۱۹۵۲ ) را تکمیل نمودند. داده های پژوهش با کمک نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نتایج حاصل از تحلیل آماری نشان داد که میانگین مولفه های اطمینان نسبت به رایانه و علاقه مندی نسبت به رایانه در دانش آموزان با خودکارآمدی رایانه ای بالا، بیشتر از دانش آموزانی است که خودکارآمدی رایانه ای آن ها پایین می باشد. همچنین دانش آموزان با خودکارآمدی رایانه بالا و پایین در مدارس هوشمند تفاوت معنی داری وجود ندارد. نتایج حاصل از تحلیل آماری نشان داد که دانش آموزان با خودکارآمدی رایانه پایین، از اضطراب امتحان بالاتری برخوردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.