تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر تصمیم گیری در سطح عالی مدیریت (استراتژیک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر تصمیم گیری در سطح عالی مدیریت (استراتژیک) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر تصمیم گیری در سطح عالی مدیریت (استراتژیک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر تصمیم گیری در سطح عالی مدیریت (استراتژیک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر تصمیم گیری در سطح عالی مدیریت (استراتژیک) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

مدیریت دانش سازمانی، یکی از مهم ترین عوامل موفقیت شرکت ها رقابتی و عصر اطلاعات است. اهمیت موضوع به حدی است که امروزه شماری از سازمان ها، دانش موجود خود را اندازه گیری می کنند و به منزله سرمایه فکری سازمان و نیز به عنوان شاخصی برای درجه بندی شرکت ها در گزارش ها خود منعکس می سازند. از طرفی روش های زیادی برای تصمیم گیری مدیریتی ارایه شده است که هدف همه آنها دستیابی به تصمیم بهینه است. اما آنچه که از روش ها و ابزار تصمیم گیری مهم تر است، تصمیم گیری استراتژیک است. این تحقیق با بررسی چهار مولفه ایجاد، حفظ و نگهداری، تبدیل و انتقال و بکارگیری مدیریت دانش بر مولفه های فرایند تصمیم گیری استراتژیک که شامل شناسایی فرصت ها و مسایل، توسعه راه حل ها و انتخاب راه حل نهایی است و مدلی را برای پشتیبانی از تصمیم گیری های استراتژیک سازمانی ارایه می نماید. با توجه به نتایج حاصل از بررسی داده های جمع آوری شده بین مولفه های مدیریت دانش و تصمیم گیری استراتژیک رابطه معنی داری وجود دارد و در فرایند تصمیم گیری استراتژیک تاثیرگذار می باشند. روش تحقیق حاضر از جنبه هدف کاربردی و از جنبه ماهیت توصیفی و پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق حاضر ۲۵۰ نفر در شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان می باشد و حجم نمونه آماری ۱۵۲ نفر است. یافته های تحقیق نشان می دهد که بیشترین تاثیر متغیر ایجاد دانش بر متغیر شناسایی با ۰.۴۵ درصد بوده، متغیر حفظ و نگهداری دانش بر متغیر شناسایی با ۰.۵۲ درصد، متغیر تبدیل و انتقال دانش بر متغیر توسعه با ۰.۷۲ درصد و متغیر بکارگیری دانش بر متغیر توسعه ۰.۳۶ درصد بوده است. بر این اساس با توجه به نتایج داده ها، رابطه مثبتی بین مدیریت دانش و تصمیم گیری استراتژیک است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.