تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری با میانجی گری متغیر کیفیت خدمات در بانک اقتصاد نوین شعب منطقه شرق تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری با میانجی گری متغیر کیفیت خدمات در بانک اقتصاد نوین شعب منطقه شرق تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری با میانجی گری متغیر کیفیت خدمات در بانک اقتصاد نوین شعب منطقه شرق تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری با میانجی گری متغیر کیفیت خدمات در بانک اقتصاد نوین شعب منطقه شرق تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری با میانجی گری متغیر کیفیت خدمات در بانک اقتصاد نوین شعب منطقه شرق تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری با میانجیگری متغیر کیفیت خدمات در بانک اقتصاد نوین شعب منطقه شرق تهران است. این تحقیق از نظر هدف از نوع کاربردی و ازنظر روش گردآوری میدانی و از نظر اجرا توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان بانک اقتصاد نوین شعب منطقه شرق تهران است. که تعداد آنها نامحدود است. مقدار حجم نمونه با توجه به حجم جامعه براساس جدول مورگان ۳۸۴ نفر است. در ارتباط با شعب از روش خوشه ای استفاده شد و در داخل شعب نیز از روش نمونه گیری در دسترس استفاده گردید. میزان آلفای کرونباخ برای رفتار شهروندی سازمانی ۰.۸۲۱ ، رضایت ۰.۸۱۲ ، وفاداری مشتری ۸۳۱ . و کیفیت خدمات ۸۰۴ . بدست آمد. ابتدا، آزمون کولوموگراف اسمیرنوف (k-s)، برای تعیین نرمال بودن و سپس از روش رگرسیون با استفاده از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج نشان داد رفتار شهروندی سازمانی بر وفاداری مشتری، رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات، کیفیت خدمات بر رضایت مشتری، کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری، رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.