استراتژی های بازاریابی بین الملل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژی های بازاریابی بین الملل دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژی های بازاریابی بین الملل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی های بازاریابی بین الملل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژی های بازاریابی بین الملل :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این پژوهش در حیطه نقش همسویی بین استراتژی های بازاریابی بین الملل در ارتقاء عملکرد مالی سازمان با توجه به نظریه های مطرح شده آن پرداخته شده و این پژوهش سعی می کند. می باشد این پژوهش جامعه آماری ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت پتروشیمی شازند که براساس فرمول کوکران ۱۲۰ نفر به عنوان نمونه بصورت تصادفی ساده نسبتی جمع آوری شد. از پرسشنامه محقق ساخته استراتژی بازاریابی بین الملل و پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مالی : با ۵ سوال از پرسشنامه استاندارد از ( قرانفله و همکاران ، ۲۰۱۴ ) استفاده شده است ضریب آلفای بدست آمده برای هر یک از متغیرها بالاتر از ۰/۷۰ است و در بخش تحلیل استنباطی و آزمون فرضیات تحقیق از آزمون های کلموگروف اسمیرنوف جهت بررسی نرمال بودن یا نرمال نبودن داده ها، از آزمون – تحلیل رگرسیون تبیین تاثیر متغیرهای پژوهش استفاده شد. و در بخش آمار توصیفی به اطلاعات جمعیت شناختی، میانگین، انحراف استاندارد پرداخته شد. همه فرضیات پژوهش تایید شد و مشخص شد که استراتژی بازاریابی بین الملل با عملکرد مالی رابطه مثبت و معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.