بررسی تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروش (مطالعه موردی: فروشندگان بیمه در شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروش (مطالعه موردی: فروشندگان بیمه در شهر تهران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروش (مطالعه موردی: فروشندگان بیمه در شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروش (مطالعه موردی: فروشندگان بیمه در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروش (مطالعه موردی: فروشندگان بیمه در شهر تهران) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه شرکت ها با چالش قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب و کار رو به رو هستند که از مهمترین این چالش های می توان به تغییرات مداوم تقاضای مشتریان، افزایش رقابت و … اشاره نمود. حال شرکت ها باید بدنبال راهکارهای باشند تا بتوانند عملکرد خود را بهبود دهند. در جهان کنونی که امکان تولید انبوه کالا و خدمات، زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است، برای تولید کنندگان راهی جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است و دیگر نمی توان حیطه بازار و عرضه را با ابزارهای محدود تعریف کرد. تجربه نشان داده است سازمان هایی که از منظر سنتی به مفاهیم مشتری، کالا، بازار، فروش، خرید، رقابت، تبلیغات، کیفیت و … نگاه کرده و می کنند، علاوه بر توفیق نداشتن، سرمایه های خود را هم از دست خواهند داد و از صحنه بازار حذف خواهند شد. با ظهور اقتصاد رقابتی، مفاهیمی مانند مشتری مداری و کسب رضایت مشتری پایه و اساس کسب و کار تلقی شده است. امروزه شرکت های بیمه برای اینکه بیشترین خدمت رسانی و سود و کارآمدی را داشته باشند نیازمند مشتریانی هستند که از رضایت و خشنودی بیشتری در مقایسه با سازمان های دیگر بهره مند باشند. اهمیت مقوله میزان رضایت مندی مشتری در بخش خدمات به صورت گسترده مورد توجه می باشد و فعالیت های بازاریابی بسیاری از شرکت ها متمرکز بر حصول وفاداری مشتری است. هدف این پژوهش بررسی تاثیر مشتری مداری کارکنان و ابعاد آن (فروش مبتنی بر ارزش) بر عملکرد فروشندگان می باشد. در این راستا در این تحقیق بدنبال بررسی تاثیر مشتری مداری بر عملکرد فروش (مطالعه موردی: فروشندگان بیمه در شهر تهران) هستیم. این تحقیق از لحاظ هدف هم بنیادی و هم کاربردی است، و از لحاظ ماهیت توصیفی تحلیلی می باشد. روش جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای و میدانی است. جامعه آماری این تحقیق، کلیه فروشندگان نمایندگی های بیمه در شهر تهران است که با روش تصادفی ساده ۷۴۷ نفر از آنها انتخاب گردیدند و برای تحلیل داده ها از آزمون رگرسیون خطی استفاده شده است که با نرم افزار SPSS این کار صورت پذیرفت. یافته ها بیانگر تاثیر مثبت و معنادار مشتری مداری نیروی فروش و فروش مبتنی بر ارزش بر عملکرد فروش کارکنان می باشد. همچنین نتایج نشان می دهد که مشتری مداری بر فروش مبتنی بر ارزش نیز تاثیر مثبت دارد. این پژوهش برای مدیران این حقیقت را روشن می سازد که آنها با سرمایه گذاری بر روی متغیرهای مشتری مداری نیروی فروش و فروش مبتنی بر ارزش نه تنها ضرر نمی کنند بلکه به یک مزیت رقابتی نیز دست می یابند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.