استفاده از مدل کمی تصمیم گیری مدیریت جهت اولویت بندی ۴ps در ایجاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
استفاده از مدل کمی تصمیم گیری مدیریت جهت اولویت بندی ۴ps در ایجاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد استفاده از مدل کمی تصمیم گیری مدیریت جهت اولویت بندی ۴ps در ایجاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از مدل کمی تصمیم گیری مدیریت جهت اولویت بندی ۴ps در ایجاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن استفاده از مدل کمی تصمیم گیری مدیریت جهت اولویت بندی ۴ps در ایجاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
این پژوهش به موضوع اولویت بندی آمیخته بازاریابی در شکل گیری ارزش ویژه برند در یک فست فود با ۵ شعبه می پردازد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی از نظر جمع آوری دادها موردی می باشد. جهت استفاده از نظرات خبرگان و تبدیل نظرات کیفی آنها به کمی از جدول تصمیم گیری استفاده شده است. با استفاده از روش مجموع ساده ( SAW ) به اولویت بندی ۴ عامل آمیخته بازاریابی پرداختیم. عنصر توزیع در بین عناصر معرفی شده دارای اولویت بهتری قرار گرفت. منظور از توزیع ، زمان دسترسی به محصول و خدمت ، نحوه سرو غذا و یا زمان انتظار مشتری جهت رفع نیاز گرسنگی او می باشد. همچنین بنظر می رسد افراد حاظرند قیمت پرداختی خود را در جهت دریافت محصول دلخواه به هر رقم و ارقامی باشد ، بهای آن را بپردازند اما با ماشینی شدن دنیای امروز و مشغله های فکری زودتر از زمان عادی خدمات بگیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.