تجزیه و تحلیل اعتماد کاربر به سیستم مکانیزاسیون در سازمان تامین اجتماعی با استفاده از داده کاوی و الگوریتم های یادگیری ماشین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل اعتماد کاربر به سیستم مکانیزاسیون در سازمان تامین اجتماعی با استفاده از داده کاوی و الگوریتم های یادگیری ماشین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل اعتماد کاربر به سیستم مکانیزاسیون در سازمان تامین اجتماعی با استفاده از داده کاوی و الگوریتم های یادگیری ماشین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل اعتماد کاربر به سیستم مکانیزاسیون در سازمان تامین اجتماعی با استفاده از داده کاوی و الگوریتم های یادگیری ماشین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل اعتماد کاربر به سیستم مکانیزاسیون در سازمان تامین اجتماعی با استفاده از داده کاوی و الگوریتم های یادگیری ماشین :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

زمینه: اخلاق یک ضرورت و لازمه جامعه سالم است و به علت کارکردها و پیامدهای مثبت فردی، سازمانی و اجتماعی آن است که همواره توجه دانشمندان، مربیان و مدیران سازمان ها را برانگیخته است تا برای حفظ و ارتقای سطح آن کوشش نمایند. پذیرش راه حل های اخلاق مدیریتی به مرور زمان سبب اعتماد، تعهد و تلاش می شود که هر سه این عوامل برای موفقیت سازمان الزامی هستند روش: تحقیق مورد نظر از جهت ارتباط بین متغیرهای تحقیق، از نوع همبستگی است. روش انجام تحقیق به صورت پیمایشی می باشد. برای سنجش موضوع تحقیق، از پاسخ دهندگان برای بررسی رابطه بین متغیرهای تحقیق، از مدل سازی معادلات ساختاری، در قالب نرم افزار داده کاوی استفاده گردیده است. یافته ها: یافته های تحقیق نشان داد که در سازمان مورد مطالعه، بین اصول اخلاقی و عملکرد سازمانی رابطه مثبت و قوی برقرار است. همچنین رابطه ی بین اصول اخلاقی و فرآیند مدیریت دانش، مثبت و معنادار است ولی بین فرآیند مدیریت اخلاقی و عملکرد سازمانی، رابطه معناداری وجود ندارد؛ بنابراین مشخص شد، اگر چه اصول اخلاقی به طور مستقیم بر عملکرد تاثیر مثبت و قوی دارد ولی با میانجی گری مدیریت دانش نتوانسته بر عملکرد تاثیرگذار باشد. کیفیت مدیریت، بیش از هر عامل دیگری در شکست یا موفقیت یک سازمان عاملی تعیین کننده است. اخلاق به عنوان یک عامل کلیدی در ارتقا عملکرد سازمانی و نیز موفقیت فرآیندهای مدیریت دانش و مدیریت، در کنار دیگر عوامل موثر نقش ایفا می کند. بر این اساس، پیشنهاد می گردد زمینه رعایت اصول اخلاقی در سازمان ها، فراهم آید تا افراد در ارتقا عملکرد سازمان خود نقش بیشتر و موثرتری ایفا کنند و نیز در فرآیندهای مدیریت دانش مشارکت فعال تری داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.