تحلیل جریان بر روی سیستم Fast Fin یک بالگرد نیمه سنگین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل جریان بر روی سیستم Fast Fin یک بالگرد نیمه سنگین دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل جریان بر روی سیستم Fast Fin یک بالگرد نیمه سنگین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل جریان بر روی سیستم Fast Fin یک بالگرد نیمه سنگین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل جریان بر روی سیستم Fast Fin یک بالگرد نیمه سنگین :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی اثر نصب مجموعه فست فین در دم عمودی یک بالگرد نیمه سنگین تک روتوره و تاثیر آن در آیرودینامیک پرنده پرداخته شده است. برای این منظور با مدلسازی سه بعدی بالگرد مورد نظر، حل عددی و تحلیل جریان های ناشی از روتور اصلی و روتور دمی با سرعتهای محوری مشخص بر روی بالگرد در دو حالت پیکربندی بدون نصب فست فین(حالت استاندارد) و با نصب فست فین انجام گرفته است. این تحقیق نشان می دهد که یکی از روش های موثر در اصلاح آیرودینامیک دم بالگرد، نصب فست فین بر روی سازه ی دم آن می باشد. فست فین با تغییر سطح مقطع موثر جریان عبوری، و تغییر ساختار جریان در اطراف دم عمودی، یک ناحیه جریان هموارتری نسبت به حالت بدون فست فین به وجود آورده و به نوعی با بهینه کردن جریان باعث افزایش تراست و نیروی جانبی تولیدی روتور دمی و کاهش توان مصرفی بالگرد و حجم کاری ناشی از نیروی پدال خلبان شده و عملکرد آن را در مقایسه با حالت بدون فست فین بهبود می بخشد. همچنین استفاده از فست فین در دم بالگرد، ۲/۳ درصد کاهش تراست مورد نیاز و ۶/۵ درصدکاهش توان مصرفی روتور دمی و ۸/۹ درصد افزایش تولید نیروی جانبی را نسبت به حالت استاندارد ( بدون فست فین) به همراه دارد که در بهبود عملکرد روتور دمی و همچنین افزایش سقف پروازی بالگرد به ویژه در ارتفاعات بالا و شرایط هوایی گرم تاثیر گذار می باشد. استفاده از فست فین در دم بالگرد بل ۲۱۴، به میزان ۶ اسب بخار کاهش توان مورد نیاز روتور دمی را نسبت به حالت استاندارد( بدون فست فین) به همراه دارد. همچنین استفاده از فست فین در پرواز ایستایی( هاور) نیاز به توان ورودی از روتور اصلی به روتور دمی را کاهش داده و در بهبود کیفیت و امنیت پرواز و کاهش مصرف سوخت موثر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.