تاثیر اندازه، فرم و نقوش بسته بندی خرمای ایران در صادرات آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اندازه، فرم و نقوش بسته بندی خرمای ایران در صادرات آن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اندازه، فرم و نقوش بسته بندی خرمای ایران در صادرات آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اندازه، فرم و نقوش بسته بندی خرمای ایران در صادرات آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اندازه، فرم و نقوش بسته بندی خرمای ایران در صادرات آن :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بسته بندی عامل اصلی ارتباط میان تولید کننده و مشتری کالا است، بسته بندی هویت و کیفیت کالا را نشان می دهد و مشتری را به سوی خود جلب می کند و در واقع نماینده ی برند، شخصیت آن و نشان دهنده ی اهمیتی است که تولید کننده برای محصول قایل می شود. دادن مسیولیت طراحی بسته بندی ها به طراحان متخصص گرافیک و صرف هزینه و وقت برای این کار، یک امر ضروری است گرچه در این میان، نظرات تولید کنندگان در طراحی بسته بندی بر خلاقیت و دانش طراح و گرافیست تاثیرگذار است. از آن جا که صادرات یک محصول، استانداردهای کیفی بالا و متفاوتی را با توجه به بازار مقصد طلب می کند بنابراین بسته های مناسب و شکیل می تواند خرمای ایران را در بازارهای جهانی به گونه ای شایسته معرفی و جایگاه آن را در سطح بین المللی تثبیت کند. بسته بندی های خرما در ایران، اکثرا از یک روند ثابت و یکسان پیروی می کنند و غالب این بسته ها شبیه به هم هستند. بنابراین بازار پتانسیل بسیار زیادی؛ از دیدگاه بصری، برای تغییر این بسته ها دارد. تغییر در اندازه و فرم، جنس بسته ها، رنگ، تایپوگرافی، برندینگ و دیگر ترفندهای گرافیکی، می تواند شور جدیدی در بازار و میان رقبای خرما ایجاد کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.