بررسی تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبک های تصمیم گیری خرید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبک های تصمیم گیری خرید دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبک های تصمیم گیری خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبک های تصمیم گیری خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبک های تصمیم گیری خرید :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبکهای تصمیم گیری خرید در خریداران فروشگاه هایپر استار استان تهران پرداخته است .روش استفاده شده در این تحقیق بر حسب روش از نوع توصیفی است و از لحاظ هدف، جزءپژوهش های کاربردی می باشد و از نظر جمع آوری اطلاعات از نوع پیمایشی (مقطعی) است،چون به دنبال جمع آوری نقطه نظرات کلیه خریداران فروشگاه های هایپر راجع به بررسی تاثیر نوگرایی مصرف کنندگان بر سبکهای تصمیم گیری خرید به صورت میدانی است. در این پژوهش جهت گردآوری اطلاعات از روشهای( مطالعه اسنادی و کتابخانه ای، جستجو از طریق منابع الکتونیکی و مطالعه میدانی) استفاده خواهد شد. در نهایت از هشت فرضیه آزمون شده همه ی فرضیات تایید شده است.یافته های پژوهش نشان می دهد نوگرایی شناختی بر سبک تصمیم گیری خرید( کمالگرا و حساس به کیفیت، حساس به قیمت و ارزش قایل شدن برای پول و سردرگم به دلیل در دسترس بودن گزینه های زیاد) و نوگرایی احساسی بر سبک تصمیم گیری خرید( حساس به برند، مدجو و نوگرا، بی دقت و بی برنامه، خرید جهت سرگرمی و عادتگرا و وفادار به برند) تاثیر مثبت و معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.