میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه شیراز از مبانی برنامه ریزی درسی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی در پژوهش حاضر بررسی میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه معلمان شهر شیراز با مبانیبرنامه ریزی درسی بود. روش تحقیق در این پژوهش بر اساس هدف از نوع کاربردی و از نوع روشپیمایشی بود. در این راستا به ۱۱۶ نفر از معلمان دوره متوسطه معلمان شاغل به تدریس در مدارسمتوسطه شهر شیراز پرسشنامه داده شد روش نمونهگیری تصادفی ساده بود. به منظور گرد آوری اطلاعاتاز پرسشنامه بهره گرفته شد که شاخص های آن پس از مطالعه متون و مقالات مشابه استخراج و پایاییو روایی آن به ترتیب با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ و نظرات اساتید مورد تایید قرار گرفت. به منظورتجزیه و تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و استنباطی بهره گرفته شد در بخش استنباطی با استفاده ازبهره گرفته شد. SPSS آزمون های تی فرضیه ها مورد بررسی قرار گرفت برای این منظور از نرم افزاریافته های پژوهش نشان داد میزان آشنایی معلمان دوره متوسطه با مبانی برنامه ریزی درسی بطورمعنی داری از سطح متوسط بیشتراست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.