رابطه رفتار شهروندی سازمانی با رضایت مشتریان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه رفتار شهروندی سازمانی با رضایت مشتریان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه رفتار شهروندی سازمانی با رضایت مشتریان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه رفتار شهروندی سازمانی با رضایت مشتریان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه رفتار شهروندی سازمانی با رضایت مشتریان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با رضایت مشتریان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران میباشد. بر این اساس پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی از نوع همبستگی است .جامعه آماری شامل کلیه کارکنان و مشتریان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به تعداد ۲۸۳ نفر هستند.نمونه آماری با استفاده ازجدول کرچسی ومورگان برابر ۱۸۶ نفر تعیین گردید. ابزار اندازه گیری پرسش نامه استاندارد شده رفتار شهروندی سازمانی ارگان و پرسشنامه محقق ساخته رضایت مشتری بوده است. جهت تعیین روایی، از روش اعتبار صوری و محتوایی با نظر متخصصان، استفاده شده و جهت تعیین پایایی، با استفاده از آلفای کرونباخ، رفتار شهروندی سازمانی کارکنان شامل ۱۴ سوال با (آلفای کرونباخ ۸۳ / ۰) و پرسشنامه رضایت مشتری شامل ۱۵ سوال با (آلفای کرونباخ ۰/۹۴) مورد تایید قرار گرفت. با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون،یافته ها نشان داد که نوع دوستی، فضیلت شهروندی با رضایت مشتریان رابطه دارد و ارتباط نزدیک این عناصر با یکدیگر گویای این مطلب است که تقویت رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان سبب افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.