تعیین تاثیر روش آموزش حل مسیله بر خلاقیت و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دخترکلاس نهم متوسطه شهر ایلخچی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین تاثیر روش آموزش حل مسیله بر خلاقیت و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دخترکلاس نهم متوسطه شهر ایلخچی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین تاثیر روش آموزش حل مسیله بر خلاقیت و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دخترکلاس نهم متوسطه شهر ایلخچی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین تاثیر روش آموزش حل مسیله بر خلاقیت و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دخترکلاس نهم متوسطه شهر ایلخچی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین تاثیر روش آموزش حل مسیله بر خلاقیت و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دخترکلاس نهم متوسطه شهر ایلخچی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با تحول علم و فناوری و پیدایش نظریه های جدید یادگیری و آموزش و روشهای آموختن علوم، یکی از بارزترین رویکردها توجه بهتفکر در فرایند تدریس – یادگیری است. یکی از عالیترین و در عین حال پیچیده ترین جلوه های اندیشه بشری تفکر خلاق وآفریننده اوست و ظهور آن مستلزم پرورش آن است. به نظر پاول محصول نهایی تعلیم و تربیت باید ذهن کاوشگر باشد (شعبانی،۱۳۹۱). بر این اساس هدف این تحقیق تعیین تاثیر روش آموزش حل مسیله بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دخترنهم متوسطه شهر ایلخچی می باشد. روش تحقیق از نوع نیمه تجربی یا شبه تجربی دو گروهی با پیش آزمون و پس آزمون میباشد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه ی دانش آموزان دختر کلاس نهم متوسطه شهر ایلخچی در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ بهتعداد ۱۱۸ نفر که در ۲ مدرسه و ۴ کلاس درس مشغول به تحصیل می باشند. نمونه تحقیق شامل ۲ کلاس ۲۰ نفره در کل ۴۰نفر که با روش نمونه گیری چند مرحله ای از بین مدارس نهم متوسطه شهر ایلخچی انتخاب شده اند. ابزار پژوهش در این تحقیقآزمون خلاقیت عابدی و آزمون محقق ساخته پیشرفت تحصیلی از درس ریاضی می باشد. گروه آزمایشی در این تحقیق طی ۱۲جلسه یک ساعته توسط دبیر مجرب درس مربوطه آموزش دیدند اما گروه کنترل با روش سنتی به فعالیت خود ادامه دادند. در کلنتایج پژوهش بیانگر آن است که استفاده از روش حل مسیله بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته است ولی برخلاقیت دانش آموزان تاثیر نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.