بررسی نقش مشاور در مدرسه و ارتباط آن با سند تحول بنیادین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مشاور در مدرسه و ارتباط آن با سند تحول بنیادین دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مشاور در مدرسه و ارتباط آن با سند تحول بنیادین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مشاور در مدرسه و ارتباط آن با سند تحول بنیادین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مشاور در مدرسه و ارتباط آن با سند تحول بنیادین :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

؛ مشاور مدرسه بخش جداییناپذیر و ضروری در روند آموزشوپرورش دانش آموزان است، مشاور مدرسه باید دارای صلاحیت، تخصص و توانمندی هایی باشد تا بتواند روغن چرخ دنده های رابطه سه جانبه دانش آموز- خانواده- مدرسه شود. مشاوران با ایجاد رابطه حسنهتوام با اعتماد باید فرصتی برای دانش آموزان مسیله دار فراهم نماید تا پیرامون مشکلاتشان صحبت کنند، توسعه کمی و کیفی خدماتمشاوره و راهنمایی در مدارس با توجه به ضرورت ارتقای بهداشت روان و همچنین مسایل متعدد و نوظهور در جامعه یکی از شاخص هایکیفی توسعه و پیشرفت برنامه های آموزشی و پرورشی نظام تعلیم و تربیت محسوب می گردد واما سند تحول بنیادین آموزش وپرورشدر راستای مطالبات مقام معظم رهبری و در راستای تطبیق نظام آموزشی بر مبنای منابع و مبانی اسلامی و فرهنگ بومی و متناسب باشرایط روز، نیازها و ضرورت ها تدوین شده است، در مقدمه سند آمده است که تحول بنیادین در نظام آموزش وپرورش مبتنی بر آرمان هایبلند نظام اسلامی باید معطوف به چشم اندازی باشد که در افق روشن ۱۴۰۴، ترسیمگر ایرانی توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمیو فناوری در سطح منطقه با هویتی اسلامی انقلابی، الهامبخش جهان اسلام همراه با تعاملی سازنده و موثر در عرصه روابط بین المللیاست. از این رو در این صنعت معلم معادل مربی دیده شده و مربی پرورش دهنده است و موسی موضوع اصلی تربیت را موفقیت عنوانکرده و شایستگی های خروجی آموزش و پرورش را تعقل ،تفکر، ایمان ،عمل، علم و اخلاق لحاظ کرده یعنی دغدغه مشاوره محور جهتگیری عملی سند است، جایگاه مشاوره هم به شکل مستقیم و غیرمستقیم در سند دیده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.