ارزیابی کارایی مهارتهای مدیریت زمان (الگوی دیوید لوییس) در اثربخشی مدیران مدارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کارایی مهارتهای مدیریت زمان (الگوی دیوید لوییس) در اثربخشی مدیران مدارس دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کارایی مهارتهای مدیریت زمان (الگوی دیوید لوییس) در اثربخشی مدیران مدارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کارایی مهارتهای مدیریت زمان (الگوی دیوید لوییس) در اثربخشی مدیران مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کارایی مهارتهای مدیریت زمان (الگوی دیوید لوییس) در اثربخشی مدیران مدارس :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نتایج پژوهش ها حاکی از موفقیت آمیز بودن استفاده از مهارتهای مدیریت زمان در عملکرد مدیران و برنامه ریزان آموزشی است؛ بنابرایندر این تحقیق، با دیدی کل نگر به بررسییی پنج عامل اصییلی مربوط به مهارت های مدیریت زمان، شییامل هدف گذاری، برنامه ریزی،تفویض اختیار، تعیین اولویت ها و کاهش استرس، و اثر بخشی این مهارتها در عملکرد مدیران مدارس متو سطه دخترانه شهر ستانملکان پرداخته شده، تا با تکیه بر روش توصیفی پیمایشی، پاسخ علمی لازم ارایه شود. جامعه آماری پژوهش حاضر عبارت است از کلیه-مدیران و دبیران مدارس متوسطه دخترانه شهرستان ملکان که تعداد آنها برابر است با ۹۴ مدیر و ۱۳۱ دبیر که با ابلاغ رسمی، در مقاطعسازمانی خود مشغول انجام وظیفه می باشند؛ و از تعداد فوق، تعداد ۱۳ مدیر و ۲۴۳ دبیر بر اساس جدول کرجسی و مورگان و روشنمونه گیری طبقه ای نسبی، به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیده است. داده های لازم نیز از طریق مطالعات کتابخانه ای و عمدتاپرسشنامه (مدیریت زمان و اثربخشی) و نیز مصاحبه با مدیران و دبیران مدارس مذکور جمع آوری شده و برای تجزیه و تحلیل داده ها ازنرم افزار Spss و آزمون های متناسب با داده های جمع آوری شده، استفاد ه گردیده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که ۱) میزاناستفاد ه مدیران از مهارتهای مدیریت زمان، در حد بسیار زیادی است ۲) میزان اثر بخشی عملکرد مدیران در حد بسیار زیادی است ۳)متغیرهای مدیریت زمان (برنامه ریزی و تعیین اولویت ها) تاثیر معناداری در تبیین تغییرات نمره اثربخشییی عملکرد مدیران دارند ۴)بین میزان استفاد ه از مهارتهای مدیریت زمان و اثربخشی مدیران با رشته تحصیلی (مرتبط و غیر مرتبط) رابطه معناداری وجود ندارد ۵)بین میزان استفاده از مهارتهای مدیریت زمان و اثربخشی مدیران با مدرک تحصیلی کارشناسی رابطه معناداری وجود ندارد ولی با مدرکتحصیلی کارشناسی ارشد رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.