میزان و چگونگی استفاده ی دانشجویاى دانشگاه فرهنگیان خراساى شمالی از شبکه های اجتماعی مجازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان و چگونگی استفاده ی دانشجویاى دانشگاه فرهنگیان خراساى شمالی از شبکه های اجتماعی مجازی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان و چگونگی استفاده ی دانشجویاى دانشگاه فرهنگیان خراساى شمالی از شبکه های اجتماعی مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان و چگونگی استفاده ی دانشجویاى دانشگاه فرهنگیان خراساى شمالی از شبکه های اجتماعی مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان و چگونگی استفاده ی دانشجویاى دانشگاه فرهنگیان خراساى شمالی از شبکه های اجتماعی مجازی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش آشنایی با وضعیت موجود و میزان و چگونگی استفاده ی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بجنورد از شبکه های اجتماعی مجازی بود. جامعه آماری شامل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس امام محمد باقر (ع) بجنورد بوده و نمونه ۲۲۵ دانشجو دوره ی کارشناسی در گروه های مختلف آموزشی در پردیس امام محمد باقر (ع) است که از طریق جدول حجم نمونه مورگان و متناسب با حجم جامعه انتخاب شده اند. این تحقیق از نوع توصیفی است با هدف دستیابی به میزان و چگونگی استفاده ی افراد از شبکه های اجتماعی مجازی که به روش پیمایشی اجرا گردیده و از نظر جمع آوری اطلاعات روش کمی- کیفی مدنظر بوده است. ابزار تحقیق پرسشنامه ی محقق ساخته است که روایی پرسشنامه از طریق تحلیل محتوا و اعتبار آن از طریق بازآزمایی به دست آمده است. یافته های تحقیق نشان داد ۷۴/۷% پاسخ دهندگان بیان کرده اند که رایگان بودن شبکه های مجازی باعث ماندگاری آنها در این شبکه ها می شود ۳۶/۸% دانشجویان صرفا در یک شبکه اجتماعی، ۲۴/۸% در دو و ۱۶/۸% در سه شبکه ی اجتماعی عضویت دارند. هدف عمده ی استفاده از شبکه های اجتماعی نیز به ترتیب اولویت در نمونه ی مورد بررسی ۵۴/۶% پر کردن اوقات فراغت، ۱۲% تبادل اطلاعات، ۱۱/۵% برقراری ارتباط با دیگران و ۲/۶% به پیشنهاد عضویت دوستان بوده است. براساس این یافته هاتوجه به شبکه های اجتماعی به عنوان بستری برای یادگیری و کسب شایستگی های لازم معلمی باید در دستور کار برنامه ریزان قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.