مقایسه روش تدریس حل مساله با روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه درس ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه روش تدریس حل مساله با روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه درس ریاضی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه روش تدریس حل مساله با روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه درس ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه روش تدریس حل مساله با روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه درس ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه روش تدریس حل مساله با روش تدریس سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه درس ریاضی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

مقدمه: باتوجه به اهمیت یادگیری درس ریاضی ۲ برای دانش آموزان، روش و چگونگی ارایه این درس اهمیت می یابد. لذا هدف ازمطالعه حاضر مقایسه دو روش مختلف تدریس و تاثیر آن روی پیشرفت تحصیلی درس ریاضی ۲ دانش آموزان پسر مقطع دوممتوسطه می باشد.روش ها: پژوهش به شیوه مطالعه نیمه آزمایشی بدوی ۷۶ نفر از دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه در آموزش و پرورش منطقه۱۹ تهران سال تحصیلی ۹۵-۹۴ با دو گروه آزمایش و کنترل انجام شد (۳۸ نفر گروه آزمایش و ۳۸ نفر گروه کنترل) بعد از پیش آزمون گروه آزمایش به روش حل مساله آموزش ریاضی ۲ دریافت کردند و گروه کنترل همچنان از روش تدریس سخنرانیبهره می بردند و بعد از گذشت یک نیمسال از هر گروه پس آزمون به عمل آمد.یافته های پژوهش: میانگین نمرات دانش آموزانی که به روش حل مساله آموزش دیده بودند، نسبت به دانش آموزانی که به روش سخنرانی آموزش دیده بودند به شکل معنی داری بیشتر بود و با تاکید بر مقدار t تفاوت معنی داری در سطح (=۰/۰۱) را نشان می دهد و با تاکید بر تحلیل کوواریانس و مقدار f در سطح معنی داری (=۰/۰۱) می توان بیان نمود که روش تدریسحل مساله بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی ۲ تاثیر معنی داری داشته است.بحث و نتیجه گیری: روش تدریس حل مساله می تواند میانگین نمرات و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را بالا ببرد، پیشنهادمی شود در دروس دیگر و مقاطع دیگر از این روش تدریس استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.