استراتژی رقابت در حضور خروجی هایی با مجموع ثابت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژی رقابت در حضور خروجی هایی با مجموع ثابت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژی رقابت در حضور خروجی هایی با مجموع ثابت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی رقابت در حضور خروجی هایی با مجموع ثابت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژی رقابت در حضور خروجی هایی با مجموع ثابت :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این مقاله ارزیابی عملکرد واحدهای تصمیم گیرندهای است که در فرآیند تولید آنها خروجی هایی با مجموع ثابت وجوددارد. یکی از ابزارهای مناسب وکارآمد در این زمینه، تحلیل پوششی داده هاست که به عنوان یک روش غیرپارامتری به منظور محاسبهکارایی واحدهای تصمیم گیرنده استفاده میشود. از آنجا که در صورت وجود شاخص هایی با مجموع ثابت، واحدهای تصمیم گیرندهجهت بهبود کارایی خود باید با یکدیگر به رقابت بپردازند و این امر مستلزم یک تبادل داده بین واحدهاست، بنابراین مدل های پایه ایتحلیل پوششی داده ها نمی تواند پاسخگوی مناسبی باشد، از این رو روشی پویا با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها ارایهمی شود. در این روش واحدها با توجه به توان رقابتی خود به همکاری (رقابت) می پردازند و بر این اساس مرز کارایی مشترک تشکیلمی شود. سرانجام پس از تبادل داده، مقدار نهایی کارایی داده ها این واقعیت را نشان میدهد که واحدها در محیطی مطلوبتر قرارمی گیرند و از آنجا که توان رقابتی واحدها در این رویکرد مورد توجه قرار گرفته است؛ لذا کارایی واحدها پس از رقابت به مقدار واقعینزدیک تر بوده و مجموع کارایی کل سیستم افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.