مقاله طرح عارضه یابی در خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طرح عارضه یابی در خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طرح عارضه یابی در خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طرح عارضه یابی در خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طرح عارضه یابی در خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

به منظور شناخت مشکلات بخش خدمات مشترکین با استفاده از روش عارض ه یابی اقداماتی انجام گرفته که شرح تفصیلی آن درپی خواهد آمد.
هدف عارضه یابی، شناخت موانع، هماهنگ ساختن فعالی ت های ستاد با مناطق در بخش خدمات مشترکین و همچنین تسهیل ارتباطات این بخش با سایر بخ ش های ذیربط در شرکت به منظور تسریع در انجام وظایف محوله و دستیابی به اهداف سازمان، همچنین سرویس دهی مطلو ب تر به
مشترکین و متقاضیان م ی باشد. ادارات خدمات مشترکین مناطق شرق و غرب و ستاد شرکت همراه با پیمانکاران ذیربط و بخ ش های دیگر سازمان که بطور مستقیم در تامین هدف عارض هیابی فعالیت دارند در محدوده این طرح قرار گرفت هاند. عمده ترین مسائل موردن ظر تغییر در رو ش های کاری و تغییر در روابط نیروی انسانی است نیروی انسانی در بخش های همکاران اداری، پیمانکاران و ارباب رجوع مورد بررسی قرار م یگیرند. شیوه کار مصاحبه های فردی با همکاران ذیربط، پیمانکاران، مدیران واحدهای محدوده طرح و نهایتًا تشکیل جلسات با گ ر وه خدمات مشترکین مشتمل بر تمامی عناصر فو ق الذکر به منظور کشف نشانه ها، نقص ها، فرضیه ها، علت ها و را هحل های مشکلات مورد نظر م یباشد. یادآوری می شود دیدگاه مشترکین و متقاضیان از زبان همکاران، پیمانکاران و مدیران براساس شنیده هایشان از ارباب رجوع در این جست جو دخالت دارد، بدین ترتیب در سه رأس مثلث گروه هدف، همکاران، پیمانکاران و ارباب رجوع قرار گرفت هاند. سال هاست که شرکت برق منطق ه ای تهران به تبع سیاس ت های متخذه در وزارت نیرو در جهت تقویت صنعت برق به مس اله بهره وری در سازما ن های تابعه توجه خاص داشته است که از نشان ه های بارز آن استقرار سیستم مدیریت کیفیت، برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای مرتبط با مسئله بهره وری، گرایش به مشارکت دادن بخش خصوصی در فرآیندهای تولید، انتقال و توزیع همچنین ایجاد شاخه معاونت تحقیقات م ی باشد که تمامی این نشان ه ها بدرستی بیانگر خ ط مشی هد ف دار و روشن شرکت
برق منطقه ای تهران در شناسایی و برطرف کردن عارضه های بازدارنده سازمان میباشد. نگارنده که قریب به هیجده سال در رده های مختلف ”ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان “ صنعت برق خدمتگزار بود ه ام و طی مدت دو سال هنگام استقرار نظام مدیریت کیفیت در قالب عضو کمیته
راهبری در مراحل آموزشی، مستندسازی و استقرار سیستم، مشارکت داشته ام، به نوعی مشکلات بخش خدمات مشترکین را تجربه کرده و طی دوران استقرار سیستم مدیریت کیفیت ریشه های بروز این مشکلات را در ساختار و نظام سازمانی شرکت مشاهده نمودم . با توجه به دیدگاه های نوینی که
طی دوره آموزشی ”دوره جامع مدیریت بهره وری“ در سازمان مدیریت صنعتی نسبت به شناخت مشکلات و راه های برطرف کردن آنها بدست آورده ام، تصمیم گرفتم با همکاری گروه خدمات مشترکین و همچنین با استفاده از نظرات پیمانکاران و ارباب رجوع در قالب یک طرح عارضه یابی
مشکلات درون و بیرون سازمان در رابطه با فعالیت های خدمات مشترکین را مورد بررسی قرار دهیم و آنچه که درپی می آید گزارشی از این اقدام میباشد. در بدو امر به معرفی مختصر تاریخچه شرکت توزیع نیروی برق استان قم و حوزه فعالیت این شرکت، همچنین به ترسیم نمودار سازمانی خدمات مشترکین در منطقه و ستاد و بیان علت اصلی ارائه طرح عارضه یابی مبادرت میگردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.