مقاله کایزن عملیاتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کایزن عملیاتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کایزن عملیاتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کایزن عملیاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کایزن عملیاتی :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
جامعه صنعتی در حال پیشرفت و تکامل روز افزون و ورود به عصر جدید ، عصر فرا صنعتی ، عصر اطلاعات و ارتباطات می باشد .بنابراین ما باید همواره به دنبال یافتن راه حل های کاراتر و سودبخش تر برای تولید محصول و انجام دادن خدمات باشیم. این محصول ها و خدمات باید همچنان مراحل بهبود را بپیمایند . این بهبود مستمر را می توان به تبع جلب رضایت مشتریان داخلی و خارجی سازمان ها ، موسسات و شرکتها کسب کرد . جلب رضایت مشتریان باید در صدر اهداف کلی هر موسسه قرار گیرد . به منظور دستیابی به این اهداف ، همه اعضای سازمان باید در مورد بهینه سازی مستمر در خود احساس تعهد کامل کنند و از کلیه ابزارها و امکانات موجود و موثر بهره بگیرند. در چنین جامعه رقابتی که هر لحظه طرحی نو وارد بازارهای جهانی می شود، عامل کیفیت نقش محوری و تعیین کننده را دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.