مطالعه اثر میراکننده (دمپر) بر ارتعاشات پیچشی میل لنگ یک موتور ۶ استوانه خطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه اثر میراکننده (دمپر) بر ارتعاشات پیچشی میل لنگ یک موتور ۶ استوانه خطی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه اثر میراکننده (دمپر) بر ارتعاشات پیچشی میل لنگ یک موتور ۶ استوانه خطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه اثر میراکننده (دمپر) بر ارتعاشات پیچشی میل لنگ یک موتور ۶ استوانه خطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه اثر میراکننده (دمپر) بر ارتعاشات پیچشی میل لنگ یک موتور ۶ استوانه خطی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تحلیل ارتعاشات پیچشی از محاسبات خیلی مهم و ضروری برای کارکرد ایمن مجموعه ساز و کار لنگ موتور دیزل سنگین می باشد. یکی از قطعاتی که تاثیر به سزایی بر پارامترهای ارتعاشات پیچشی و کنترل آنها دارد، میراکننده ارتعاشات پیچشی می باشد. در سامانه پیچشی بدون میراکننده، دامنه ارتعاشات در میل لنگ بزرگ می شود. به همین دلیل برای کاهش این دامنه بزرگ که منجر به خرابی میل لنگ می شود، قرار دادن یک میراکننده ارتعاشات پیچشی برای افزایش دادن عمر میل لنگ، ضروری می شود. انتخاب اولیه میراکننده برای یک سامانه بر اساس تجربه طراح صورت می گیرد و سپس با محاسبات ارتعاشات پیچشی ساز و کار لنگ موتور، میراکننده نهایی برای سامانه انتخاب می گردد.روش حل بدین صورت است که مدلسازی و تحلیل سامانه پیچشی ساز و کار لنگ موتور دیزل سنگین ملی ۶ استوانه د۸۷، با استفاده از دو نرم افزار ADAMSEngine و AVLBricks که به ترتیب از روش حل دینامیک چند جسمی (MBD) و روش هولتزر (Holzer) استفاده می کنند، انجام گرفته است. تحلیل ها در شرایط بیشینه فشار احتراق ۲۰۰ بار برای ۱۸۰۰ دور بر دقیقه انجام گرفته اند. سپس با تغییرات پارامتریک مشخصه های میراکننده که عبارتند از سفتی پیچشی، میرایی و لنگر لختی، اثر آنها بر پارامترهای ارتعاشات پیچشی و عمر میل لنگ مورد مطالعه قرار گرفته است. ارزیابی ضرایب اطمینان خستگی پر چرخه میل لنگ در مقاطع بحرانی آن با استفاده از استاندارد بین المللی UR-M53 صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.