طراحی کنترلر فازی برای یک اتوبوس هیبرید-الکتریکی سری با استفاده از بهینه سازی استاتیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی کنترلر فازی برای یک اتوبوس هیبرید-الکتریکی سری با استفاده از بهینه سازی استاتیکی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی کنترلر فازی برای یک اتوبوس هیبرید-الکتریکی سری با استفاده از بهینه سازی استاتیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی کنترلر فازی برای یک اتوبوس هیبرید-الکتریکی سری با استفاده از بهینه سازی استاتیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی کنترلر فازی برای یک اتوبوس هیبرید-الکتریکی سری با استفاده از بهینه سازی استاتیکی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

کنترلر نقش اساسی در کارکرد خوردروهای هیبرید دارد و به عنوان قلب آن شناخته می شود. تاکنون روش های مختلفی جهت کنترل خودروهای هیبرید بکار رفته است. در این مقاله، کنترلری برمبنای منطق فازی جهت کنترل یک اتوبوس هیبرید الکتریکی سری و با کمک بهینه سازی استاتیکی طراحی شده است. بهینه سازی استاتیکی جهت یافتن محدوده کاری بهینه هریک از اجزای قوای محرکه و در نتیجه افزایش بازده کل سیستم انجام شده است. جهت انجام بهینه سازی استاتیکی از جریان انرژی در قوای محرکه اتوبوس، استفاده شده است. بهینه سازی استاتیکی نیز با استفاده از نمودارهای بازده اجزا و جریان انرژی در اتوبوس، انجام شده است. در مرحله بعد، کنترلر فازی بهینه طراحی شده با یک کنترلر ترموستات مقایسه شده است. مقایسه کنترلرها با استفاده از شبیه سازی روی مدل از پیش طراحی شده اتوبوس هیبرید الکتریکی سری در نرم افزارMATLAB Simulink انجام شده است. نتایج شبیه سازی بیش از ۱۰% کاهش مصرف سوخت و افزایش طول عمر باتری ها را در کنترلر فازی بهینه سازی شده نسبت به کنترلر ترموستات نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.