صحه گذاری نتایج تحلیل اجزای محدود تنش گژن پین موتور ملیEF7 به روش تجربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 صحه گذاری نتایج تحلیل اجزای محدود تنش گژن پین موتور ملیEF7 به روش تجربی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد صحه گذاری نتایج تحلیل اجزای محدود تنش گژن پین موتور ملیEF7 به روش تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی صحه گذاری نتایج تحلیل اجزای محدود تنش گژن پین موتور ملیEF7 به روش تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن صحه گذاری نتایج تحلیل اجزای محدود تنش گژن پین موتور ملیEF7 به روش تجربی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

مجموعه چشم کوچک شاتون، بوش برنزی، باس پیستون و گژن پین از جمله قطعات حساس درون موتور هستند که در شرایط کاری سخت و دمای بالا قرار دارد. گژن پین به عنوان یک محور ارتباطی وظیفه اتصال شاتون به پیستون و انتقال نیرو را بر عهده دارد. مجموعه مورد نظر با استفاده از نرم افزار مدل سازی Pro/E مدل سازی سه بعدی هندسی شد. سپس با استفاده از نرم افزار المان بندی Altair Hyper work 9 پس از اصلاح سطوح المان بندی می شود. مدل سه بعدی اجزای محدود بصورت فایل برنامه نویسی وارد نرم افزار اجزای محدود Abaqus 6.8.1 شده و با توسعه کد مربوطه مورد تحلیل تنش قرار می گیرد. جهت صحه گذاری نتایج تحلیل تنش آزمون کرنش سنجی به کمک دستگاه آزمون مواد SANTAM فیکسچری طراحی و ساخته شد. این آزمون بصورت استاتیکی با نصب کرنش سنج در ۲ نقطه گژن پین در حالت کشش و فشار انجام شد. بیشترین تنش و تغییر شکل بیضوی شدن به روش تحلیلی به ترتیب به میزان ۴۱۲MPa و ۰/۰۰۱۴۷mm دور ۴۰۰۰rpm موتور ملی پرخوران در لحظه احتراق رخ می دهد. بیشترین فشار سطوح تماسی به مقدار ۴۵/۴۲MPa است، که این مقدار دقیقا به روش اجزای محدود نیز بدست آمد. بیشترین تنش فون میسز به روش اجزای محدود به میزان ۴۱۸ در مرکز گژن پین بعد از احتراق در گره ۴۵۳ از المان ۱۴۴۴ در دور ۴۰۰۰rpm رخ می دهد. اندازه گیری تجربی تنش تبعیت خوبی با نتایج مدل اجزای محدود را نشان داد. آن چنان که حداکثر اختلاف بین نتایج تحلیل اجزای محدود تنش، به روش CAE و روش تجربی کرنش سنجی در دو المان شماره ۲۵۲۲ و ۲۱۲ بیش از ۳/۵% مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.