توسعه شبیه سازی روغن کاری و ‎سطوح تماسی مجموعه چشم کوچک شاتون، گژن پین و بوش برنزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه شبیه سازی روغن کاری و ‎سطوح تماسی مجموعه چشم کوچک شاتون، گژن پین و بوش برنزی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه شبیه سازی روغن کاری و ‎سطوح تماسی مجموعه چشم کوچک شاتون، گژن پین و بوش برنزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه شبیه سازی روغن کاری و ‎سطوح تماسی مجموعه چشم کوچک شاتون، گژن پین و بوش برنزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه شبیه سازی روغن کاری و ‎سطوح تماسی مجموعه چشم کوچک شاتون، گژن پین و بوش برنزی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

وجود بوش برنزی در یاتاقان چشم کوچک شاتون علاوه بر کاهش ساییدگی و خوردگی چشم کوچک شاتون، با کنترل لایه روغن در سطح خارجی گژن پین موجب خنک کاری آن می شود. در پژوهش حاضر به مدلسازی دقیق و المان بندی گژن پین، چشم کوچک و باس پیستون موتور ملی EF7 پرخوران پرداخته شد. با استفاده از مدلسازی اجزای محدود، سطوح تماسی موجود در بوش تحلیل شده و با روش نظری صحه گذاری می شود. لایه روغن به روش هیدرودینامیک (HDL) مطالعه شده و معادله دیفرانسیل حاکم بر آن (معادله رینولدز) که رابطه بین فشار و ضخامت هیدرودینامیک لایه روغن را بیان می کند، می شود. این معادله را با فرض اینکه گژن پین، بوش محور و یاتاقان کامل هستند، به روش اختلاف محدود (FDM) حل عددی می شود. با استفاده از نرم افزار Matlab کد مربوطه توسعه داده شد و نمودارهای مربوط به فشار هیدرودینامیک و ضخامت لایه روغن استخراج می شود. نتایج این تحقیق نشان می دهد، بیشترین تنش فشاری ناشی از جازنی بوش در سطح تماس مشترک ۴۵/۴۲MPa بدست آمد، که با نتایج حاصل از مدل سازی اجزای محدود انجام گرفته توسط در Abaqus مطابقت دارد. بیشرین فشار هیدرودینامیک لایه روغن در دور rpm 3500 در °۳۷۲ زاویه لنگ (لحظه احتراق) در موتور EF7 پرخوران با سوخت CNG به میزان ۴۴۶MPa در دمای کاری ۱۴۰°C رخ می دهد. در این شرایط کمترین فشار هیدرودینامیک لایه روغن به میزان ۱/۸۳µm می باشد که احتمال سایش یاتاقان وجود دارد. نتایج حل عددی به روش FDM نیز نتایج مدل سازی به کمک نرم افزار AVL Excite را با تفاوت بسیار کمی صحه می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.