بررسی عددی تاثیر تزریق چند مرحله ای سوخت بر نحوه تشکیل مخلوط احتراقی و آلایندگی در یک موتور دیزلی پاشش مستقیم در مفهوم احتراق دما پایین با کاربرد نرخ های بالای بازخورانی گازهای خروجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی تاثیر تزریق چند مرحله ای سوخت بر نحوه تشکیل مخلوط احتراقی و آلایندگی در یک موتور دیزلی پاشش مستقیم در مفهوم احتراق دما پایین با کاربرد نرخ های بالای بازخورانی گازهای خروجی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی تاثیر تزریق چند مرحله ای سوخت بر نحوه تشکیل مخلوط احتراقی و آلایندگی در یک موتور دیزلی پاشش مستقیم در مفهوم احتراق دما پایین با کاربرد نرخ های بالای بازخورانی گازهای خروجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی تاثیر تزریق چند مرحله ای سوخت بر نحوه تشکیل مخلوط احتراقی و آلایندگی در یک موتور دیزلی پاشش مستقیم در مفهوم احتراق دما پایین با کاربرد نرخ های بالای بازخورانی گازهای خروجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی تاثیر تزریق چند مرحله ای سوخت بر نحوه تشکیل مخلوط احتراقی و آلایندگی در یک موتور دیزلی پاشش مستقیم در مفهوم احتراق دما پایین با کاربرد نرخ های بالای بازخورانی گازهای خروجی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پایین آوردن دمای احتراق از راهکارهایی می باشد که اخیرا به منظور کاهش آلایندگی موتورهای دیزلی پیشنهاد شده است. کار حاضر به مطالعه عددی فرآیند تشکیل مخلوط سوخت و هوا، احتراق، تولید آلاینده ها و عملکرد یک موتور دیزلی سنگین پاشش مستقیم در یک احتراق دما پایین با کاربرد نرخ های بالای بازخورانی گازهای خروجی می پردازد. محاسبات بر مبنای یک مدل دینامیک سیالات محاسباتی سه بعدی برای میدان جریان سیال، احتراق و آلاینده ها انجام گرفته است. پس از بررسی نرخ های مختلف، نرخ ۲۵ درصد بازخورانی گازهای خروجی به منظور تحلیل یک احتراق دما پایین با حفظ محدوده کاری موتور انتخاب گردید. نتایج بدست آمده با اطلاعات تجربی موجود برای موتور نمونه مقایسه شده که توافق قابل قبولی را نشان می دهند. سپس به منظور کاهش میزان دوده خروجی و افزایش کارایی موتور تحت شرایط احتراق دما پایین، بررسی تاثیر تزریق چند مرحله ای سوخت بر نحوه تشکیل مخلوط سوخت و هوا، احتراق و عملکرد موتور نمونه، انجام گرفته است. نتایج بدست آمده نشان می دهند با بهبود تشکیل مخلوط احتراقی در نرخ های بالای بازخورانی گازهای خروجی می توان با زوال ناچیز شاخص های عملکردی موتور، میزان آلاینده دوده خروجی را همراه با مقادیر ناچیز تشکیل اکسید ازت کاهش بخشید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.