سنجش کیفیت مقصد گردشگری براساس سطح رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: نواحی روستایی خور و بیابانک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش کیفیت مقصد گردشگری براساس سطح رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: نواحی روستایی خور و بیابانک) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش کیفیت مقصد گردشگری براساس سطح رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: نواحی روستایی خور و بیابانک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش کیفیت مقصد گردشگری براساس سطح رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: نواحی روستایی خور و بیابانک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش کیفیت مقصد گردشگری براساس سطح رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: نواحی روستایی خور و بیابانک) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یکی از شاخص های توسعه پایدار گردشگری در هر مقصد، میزان رضایت گردشگران است. در صورت بالا بودنرضایت از خدمات ارایه شده، علاوه بر ماندگاری بالا در مقصد، در تکرار سفر و توصیه آن به دیگران نقش موثریدارد. هدف این مطالعه سنجش میزان رضایت گردشگران در نواحی روستایی شهرستان خور و بیابانک است. روشتحقیق در این پژوهش تلفیقی از روش کتابخانه ای و میدانی مبتنی بر پیمایش است. در روش میدانی از پرسشنامه و مصاحبهبه عنوان ابزار اصلی در گردآوری داده استفاده شده است. اطلاعات پرسش نامه با استفاده از نرم افزار آماری SPSS پردازش و بر اساس هدف، از آزمون های متعددی استفاده شد. یافتههای این تحقیق نشان میدهد که سه متغیر تاثیرگذار برمیزان رضایت گردشگران در منطقه یعنی امنیت، رفتار دوستانه جامعه محلی و همچنین دسترسی به منطقه، بالاترینمیزان رضایت را در بین سایر متغیرها به خود اختصاص داده اند. یافته ها نشان میدهند که بر اساس میانگین رتبهمحاسبه شده و همچنین آزمون فریدمن، امنیت در جایگاه اول، رفتار دوستانه جامعه محلی در جایگاه دوم ودسترسی به منطقه به عنوان سومین متغیر تاثیر گذار بر میزان رضایت گردشگران منطقه در جایگاه سوم قرار گرفتهاست. یافته های دیگر پژوهش بیان می کنند که گردشگران میزان رضایت کمتری از متغیرهای اطلاع رسانی، امکاناتمربوط به خرید، امکانات تفریحی، رویدادهای و برنامه های فرهنگی و علایم راهنمایی و رانندگی دارند. به گونه ایکه میزان رضایت گردشگران از این متغیرها در حد کم و خیلی کم ارزیابی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.