ارایه روش سنجش شاخص پایایی شبکه حمل و نقل شهری با مکانیزم خرابی کمان منفرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه روش سنجش شاخص پایایی شبکه حمل و نقل شهری با مکانیزم خرابی کمان منفرد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه روش سنجش شاخص پایایی شبکه حمل و نقل شهری با مکانیزم خرابی کمان منفرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه روش سنجش شاخص پایایی شبکه حمل و نقل شهری با مکانیزم خرابی کمان منفرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه روش سنجش شاخص پایایی شبکه حمل و نقل شهری با مکانیزم خرابی کمان منفرد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

طیف گسترده ای از حوادث مخرب کوتاه مدت مانند سیل های کوچک، کولاک، طوفان، مه و غبار، خطاهای انسانی وتصادفات به طور روزمره در شبکه حمل و نقل رخ می دهند و بر روی عملکرد شبکه تاثیر منفی می گذارند. هدف اینمقاله، مطالعه پیرامون حوادثی این چنینی و تاثیر آن ها بر عملکرد شبکه است.در این مقاله به کمک متغیرهای: زمان سفر، حجم ساعتی ترافیک و طول کمان، هزینه سفر مربوط به هر کمان محاسبهشد و پس از آن به کمک روش تخصیص همه یا هیچ و درخت کوتاه ترین مسیر، پر اهمیت ترین کمان شبکه مشخصشد که آن را کمان مهم (Important Link) نام گذاری کردیم. سپس با فرض وقوع حادثه و ایجاد خرابی در این کمان با محاسبه تفاضل هزینه سفر شبکه در قبل و بعد از وقوع خرابی در کمان مهم، بیشینه شاخص پایایی شبکه محاسبهشد. در این مقاله که راه های شریانی درجه ۱ منطقه ۴ شهر تهران به عنوان مطالعه موردی در نطر گرفته شده است، قسمتشمالی خیابان هنگام به عنوان کمان مهم شبکه شناسایی شد که با حذف این کمان از شبکه، بیشینه شاخص پایاییشبکه در منطقه ۴ شهر تهران محاسبه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.