تحلیل متقارن تاثیر اجزای بنرهای تبلیغاتی بر تمایل به خرید خودرو (مورد مطالعه: نمایندگی های سایپا و ایران خودرو در شهر گلپایگان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل متقارن تاثیر اجزای بنرهای تبلیغاتی بر تمایل به خرید خودرو (مورد مطالعه: نمایندگی های سایپا و ایران خودرو در شهر گلپایگان) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل متقارن تاثیر اجزای بنرهای تبلیغاتی بر تمایل به خرید خودرو (مورد مطالعه: نمایندگی های سایپا و ایران خودرو در شهر گلپایگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل متقارن تاثیر اجزای بنرهای تبلیغاتی بر تمایل به خرید خودرو (مورد مطالعه: نمایندگی های سایپا و ایران خودرو در شهر گلپایگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل متقارن تاثیر اجزای بنرهای تبلیغاتی بر تمایل به خرید خودرو (مورد مطالعه: نمایندگی های سایپا و ایران خودرو در شهر گلپایگان) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تدثیر و اولویت بندی اجزای بنرهایتبلیغاتی بر تمایل به خرید خودرو در شهرستان گلپایگان به روشتحلیل متقارن بوده است. بدین منظور از بین ۱۰۳۸ نفر از خریدارانخودرو از نمایندگی های دو شرکت ایران خودرو و سایپا در شهرگلپایگان، بر اساس جدول کرجسی و مورگان، ۲۸۰ نفر به صورتتصادفی طبقه ای متناسب با حجم انتخاب شدند. وسیله ی جمعآوری اطلاعات، پرسشنامه تحلیل اجزاء بنر فیض و راستی با ضریبپایایی ۰/۸۶ بوده است. نتایج تحلیل نشان داد اجزای بنرهایتبلیغاتی بر تمایل به خرید خودرو در شهرستان گلپایگان تاثیر دارد ونتایج اولویت بندی نشان داد که از بین عوامل اجزاء بنر تبلیغاتی بهترتیب تصویر و متن، تناوب و تکرار، خلاقیت، ظاهر، موقعیت، تعاملیبودن و پویانمایی بیشترین تاثیر را بر تمایل به خرید خودرو درشهرستان گلپایگان داشته اند. لذا با توجه به این نتایج، شایسته استکه زمینه ی مناسب در بخش تبلیغات و فروش شرکت هایخودروساز ایران برای موفقیت در دنیای رقابتی امروز و جذب مشتریبیشتر بر مبنای آخرین اصول ومولفه های تبلیغات ودر نتیجهافزای درآمدهای شرکت در شرایط رکود بازار فراهم گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.