تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستان بجنورد :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف پژوهش تحلیل رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و کیفیترابطه بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایتمشتری و نقش تعدیل گر فاکتور مورینگ در بانک سپه شهرستانبجنورد می باشد. پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازنظر ماهیتو روش تحقیق، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری اینمطالعه را کلیه مشتریان بانک سپه می باشد که تعداد ۲۰۰۰ نفرمی باشد. با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفیساده تعداد ۳۲۲ پرسشنامه توزیع گردید که ۳۱۷ پرسشنامه دریافتگردید و جهت گرداوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. طبق نتایجحاصل از فرضیه ها رضایت مشتری رابطه مثبت بین کیفیت خدماتدرک شده و کیفیت رابطه با وفاداری مشتری را میانجیگری می کندو تایید گردید چراکه دراه معناداری کمتر از ۰.۰۵ است و اثر کلکیفیت خدمات و وفاداری مشتری با میانجیگری رضایت مشتری۰.۳۸۴ و اثر کل کیفیت رابطه و وفاداری مشتری با میانجی گریرضایت مشتری ۰.۳۵۳ می باشد و فاکتور مورینگ تاثیر مثبتی بررضایت مشتری دارد چراکه درجه معنی دار ی کمتر از ۰.۰۵ استرضایت مشتری تاثیر مثبتی بر وفاداری مشتر ی دارد چراکه درجهمعناداری کمتر از ۰.۰۵ است و کیفیت رابطه و کیفیت خدمات درکشده تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری دارد چرا که درجه معناداریکمتر از ۰.۰۵ است و کیفیت رابطه و کیفیت خدمات درک شدهتاثیر مثبتی بر وفاداری مشتری دارد چراکه دراه معناداری کمتر از۰.۰۵ است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.