تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش کسب و کار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش کسب و کار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش کسب و کار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش کسب و کار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش کسب و کار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر عوامل محیطی بر پذیرش کسب وکار الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط خراسان جنوبی انجام شد.جهت بررسی زمینه های محیطی نیز تاثیر سه عامل فشار رقابتی،حمایت دولت و آمادگی مصرف کننده بر پذیرش کسب و کارالکترونیک در صنایع کوچک و متوسط خراسان جنوبی مورد بررسیقرار گرفت. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی است و از نظر روش،توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیرانصنایع کوچک و متوسط خراسان جنوبی به تعداد ۹۵ نفر می باشند.از آنجا که حجم جامعه آماری محدود است، لذا تعداد نمونه مساوی باجامعه آماری لحاظ شد. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامهتشریح شده در پژوهش دیمتریوس و لوسیا و همکاراناستفاده شد. بمنظور تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (برایتوصیف متغیرهای جمعیت شناختی و نیز متغیرهای تحقیق) درقالب نرم افزار Spss 22 و نیز آمار استنباطی (برای آزمون فرضیاتپژوهش به تحلیل مدل درونی و بیرونی) در قالب نرم افزار Smart PLS استفاده شد. پایایی پرسشنامه با الفای کرونباخ میزان ۰/۹۲ رانشان داد. آزمون اعتیار ترکیبی و روایی تشخیصی، نتایج بسیارمطلوبی را نشان داد و تحلیل عاملی تاییدی برای روایی محتوای پرسشنامه انجام شد. یافته ها نشان داد که: عامل سازمانی (=۰/۱۳۷)برپذیرش کسب و کار الکترونیک تاثیر معناداری دارد. علاوه بر این تاثیر اندازه شرکت، دامنه شرکت، دانش مدیران، هزینه پذیرشبر پذیرش کسب وکار الکترونیک تاثیر معناداری ندارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.