بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجی گری رضایت مشتریان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در محیط رقابتی و پرچالش امروزی سازمان ها بیش از هر چیز بهایجاد روابط پایدار و سودآور با مشتریان تاکید می کنند. بنابرا ینهدف از انجام این تحقیق، بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتریانبر وفاداری مشتریان بانک سپه استان خراسان شمالی با نقش میانجیگری رضایت مشتریان می باشد. روش تحقیق حاضر ، کاربردی و ازنوع توصیفی پیمایشی می باشد و از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. داده های مورد نظر از بین مشتریانبانک سپه استان خراسان شمالی با استفاده از ابزار پرسشنامه کهروایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفته و بر روش نمونه گیریتصادفی ساده، جمع آوری شده است. در نهایت داده های ۳۸۴پرسشنامه با استفاده از ازنرم افزار Lisrel و SPSS مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است. یافته های حاصل از این پژوهش نشان دادهاست که کیفیت ادراک شده و انتظارات مشتریان بر ارزش ادراکشده تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین ارزش ادراک شده تاثیرمثبتی بر رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان دارد و نیر رضایتمشتریان بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد و درنهایتاثر مثبت و معنادار ارزش ادراک شده مشتریان بر وفاداری مشتریان بانقش واسطه گری رضایت مشتریان تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.