بررسی تاثیر ادراک از کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان الکترونیکی بانک های خصوصی و دولتی شهر ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ادراک از کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان الکترونیکی بانک های خصوصی و دولتی شهر ایلام دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ادراک از کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان الکترونیکی بانک های خصوصی و دولتی شهر ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ادراک از کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان الکترونیکی بانک های خصوصی و دولتی شهر ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ادراک از کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان الکترونیکی بانک های خصوصی و دولتی شهر ایلام :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر ادراک از کیفیت خدمات الکترونیک بروفاداری الکترونیکی مشتریان پرداخته است. جامعه آماری این پژوهششامل مشتریان بانک های خصوصی و دولتی شهر ایلام می باشد وتعداد نمونه بررسی شده آنها ۲۳۰ نفر است که به روش نمونه گیریتصادفی ساده انتخاب شدند. برای اندازه گیری متغیرهای پژوهش ازپرسشنامه محقق ساخته ادراک از کیفیت خدمات الکترونیک با توجهبه مدل زیتامل و همکاران، و پرسشنامه وفاداری مشتریان زهیراستفاده شده است. طرح پژوهش از نوع توصیفی و پیمایشی بوده وجهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS20 و LISREL استفاده شد. یافته های این پژوهش نشان داد که بین ادراک از کیفیتخدمات الکترونیک با وفاداری الکترونیکی مشتریان رابطه معناداریوجود دارد و همچنین بین ابعاد ادراک از کیفیت از خدمات الکترونیکو وفاداری الکترونیکی مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.