تاثیرتعاملات اجتماعی و فرهنگی براعتماد واتصال به برند باتوجه به شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرتعاملات اجتماعی و فرهنگی براعتماد واتصال به برند باتوجه به شبکه های اجتماعی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرتعاملات اجتماعی و فرهنگی براعتماد واتصال به برند باتوجه به شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرتعاملات اجتماعی و فرهنگی براعتماد واتصال به برند باتوجه به شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرتعاملات اجتماعی و فرهنگی براعتماد واتصال به برند باتوجه به شبکه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نقش عمده رسانه ها در شکل دهی به افکار عمومی باعث شده که اهمیت رسانه ها تا این حد مورد توجه قرار گیرد. به عبارت دیگر به دلیل افزایش تعاملاتی که افراد از طرق مختلف و از جمله از طریق شبکه سازی آنلاین با یکدیگر دارند، این تعاملات موجب می شوند افراد از نظر فرهنگی و اجتماعی به هم نزدیک شوند و به تبع آن این اشتراکات زمینه ساز علایق و انتخاب های مشترک میشوند؛ بنابراین بررسی تاثیر این تعاملات بر افکار مشتریان مبنی بر اعتماد به نام تجاری مورد نظر می تواند قابل اهمیت باشد و از آنجایی که جوانان بیش از کودکان و بزرگسالان با موضوعات جدید و نو اعم از مثبت یا منفی، اشتغال ذهنی پیدا می کنند و به سمت آن کشیده می شوند.۳۵ سال( قرار – جامعه آماری تحقیق را تمام کاربرانی تشکیل می دهند که در رده سنی جوان ) ۱۸ دارند وعضو یکی از گروه های برند ورزشی )نایک،آدیداس و ریبوک(، در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند. با استفاده از نمونه گیری تصادفی و با فرمول کوکران، حجم نمونه مشخص شده و ابزار جمع آوری داده ها نیز پرسشنامه است. داده های این تحقیق در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجریه و تحلیل قرار گرفته است که در سطح توصیفی، از فراوانی، درصد میانگین و انحراف معیار استفاده شده است. در سطح استنباطی به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات و بررسی مدل از مدل یابی معادلات ساختاری، روش حداحقل مربعات جزیی) PLS ( استفاده شده است. نتایج آزمون فرضیه ها نشان می دهد که تعاملات اجتماعی و فرهنگی از طریق شبکه سازی اجتماعی آنلاین می تواند بر اعتماد به برند تاثیر گذار باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.