بررسی رابطه بین ویژگی های مختلف تجارت اجتماعی و عملکرد اعتماد با توجه به نقش واسطه ای اعتماد مشتری(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد علی آباد کتول)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ویژگی های مختلف تجارت اجتماعی و عملکرد اعتماد با توجه به نقش واسطه ای اعتماد مشتری(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد علی آباد کتول) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ویژگی های مختلف تجارت اجتماعی و عملکرد اعتماد با توجه به نقش واسطه ای اعتماد مشتری(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد علی آباد کتول)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ویژگی های مختلف تجارت اجتماعی و عملکرد اعتماد با توجه به نقش واسطه ای اعتماد مشتری(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد علی آباد کتول)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ویژگی های مختلف تجارت اجتماعی و عملکرد اعتماد با توجه به نقش واسطه ای اعتماد مشتری(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد علی آباد کتول) :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

هدف از این مطالعه ، بررسی رابطه بین ویژگی های مختلف تجارت اجتماعی و عملکرد اعتماد با توجه به نقش واسطه اعتماد مشتری است . برای رسیدن به این هدف از جامعه آماری دانشجویان دانشگاه آزاد علی آباد که حداقل یک بار خرید بصورت الکترونیک از شبکه های اجتماعی و یا بازارهای جمعی ، نمونه ای به حجم ۳۸۶ نفر به روش تصادفی انتخاب شدند . نحوه گردآوری اطلاعات به وسیله ابزار پرسشنامه استاندارد، که روایی آن با توجه به نظر صاحبنظران و پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ مورد تصدیق قرار گرفت ، انجام و برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از نرم افزار لیزرل و مدل معادلات ساختاری استفاده گردید .یافته های این مطالعه نشان می دهد که شهرت، اندازه، کیفیت اطلاعات ، امنیت معامله، ارتباط ، امکان سنجی اقتصادی و تبلیغات دهان به دهان رابطه معنی داری با اعتماد مشتری و همچنین اعتماد مشتری رابطه معنی داری با قصد خرید و تمایل به تبلیغات دهان به دهان دارد. تمامی رابطه های موجود بین متغیرها با توجه به نقش میانجی متغیر اعتماد مشتری بدست آمده است. بنابراین اعتماد مشتری نقش میانجی بین روابط میان ویژگی های مختلف تجارت اجتماعی و عملکرد اعتماد دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.