بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملی شهرستان بندر انزلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملی شهرستان بندر انزلی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملی شهرستان بندر انزلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملی شهرستان بندر انزلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملی شهرستان بندر انزلی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

ارایه خدمات الکترونیک نوعی چالش برای مدیران است. امروزه خدمات الکترونیک برای بانکها نوعی ضرورت حساب می شود و جلب رضایتمندی مشتریان نیز برای بانکها امری اجتناب ناپذیر است. هدف از این مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملی شهرستان بندرانزلی است. خدمات الکترونیک به ۶ بعد اثربخشی، محرمانگی، جبران خدمات، پاسخگو بودن، کامل بودن و در دسترس بودن تقسیم شده است. داده های مورد نظر از طریق پرسشنامه جمع آوری شد و تحلیل داده ها نیز با استفاده از همبستگی پیرسون صورت گرفت. بر اساس تحلیل داده ها تمام فرضیه ها تایید شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.