اثر ویژگی های سبک زندگی الکترونیک بر وابستگی به اینترنت و نیت خرید اینترنتی با توجه شخصیت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر ویژگی های سبک زندگی الکترونیک بر وابستگی به اینترنت و نیت خرید اینترنتی با توجه شخصیت دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر ویژگی های سبک زندگی الکترونیک بر وابستگی به اینترنت و نیت خرید اینترنتی با توجه شخصیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر ویژگی های سبک زندگی الکترونیک بر وابستگی به اینترنت و نیت خرید اینترنتی با توجه شخصیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر ویژگی های سبک زندگی الکترونیک بر وابستگی به اینترنت و نیت خرید اینترنتی با توجه شخصیت :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در سال های اخیر اینترنت به جزء لاینفک زندگی بشر تبدیل گردیده است. سبک زندگی بشر از حال سنتی خارج و به حالت نوآورانه ای به نام سبک زندگی الکترونیک تبدیل گردیده است. زمان به عنصر مهمی در زندگی بشر تبدیل شده، به شکلی که مصرف کننده تمایل دارد در حداقل زمان ممکن حداکثر مایحتاج خود را تهیه کند که شاید تنها راه فرار از این اتلاف وقت خرید اینترنتی باشد، با ماشینی شدن زندگی بشر و استفاده بیش از حد از اینترنت به دلیل جاذبه های موجود در آن نوعی وابستگی به اینترنت در نسل حاضر شکل گرفته که می توان از آن به عنوان یکی از معضلات دنیای صنعتی امروز اشاره کرد. در این راستا پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر ویژگی های سبک زندگی الکترونیک بر وابستگی به اینترنت و نیت خرید اینترنتی با توجه به شخصیت انجام پذیرفته است. روش تحقیق، پیمایشی و از نوع کاربردی توصیفی است. جامعه ی آماری این پژوهش مصرف کنندگان یزدی که تجربه حداقل یکبار خرید اینترنتی از فروشگاه دیجیکالا را داشته اند، می باشد. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه جمع آوری گشته و برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها از روش مدل سازی معادلات ساختاری، استفاده شده است. روش نمونه گیری در این پژوهش از نوع احتمالی و به صورت در دسترس می باشد. ۲۶۷ پرسشنامه از تعداد ۴۲۱ پرسشنامه توزیع شده، جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که ویژگی-های سبک زندگی الکترونیک؛ لذت جویی الکترونیک، اعتماد الکترونیک، پیشنهادات الکترونیک، باور های مثبت الکترونیک و خودکارآمدی الکترونیک بر سبک زندگی الکترونیک اثر مثبت و معنادار دارند،

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.