اثربخشی کیفیت خدمات دولت الکترونیک بر عملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی کیفیت خدمات دولت الکترونیک بر عملکرد سازمانی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی کیفیت خدمات دولت الکترونیک بر عملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی کیفیت خدمات دولت الکترونیک بر عملکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی کیفیت خدمات دولت الکترونیک بر عملکرد سازمانی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به منظور بررسی تاثیر کیفیت خدمات دولت الکترونیک بر عملکرد سازمان انجام گرفته است. جامعه آماری آن را کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی تشکیل داده اند. حجم نمونه آماری به روش فرمول کوکران به تعداد ۱۵۰ نفر انتخاب گردید.ر وش نمونه گیری طبقه ای تصادفی بوده است.(۱۵۰=n ; 240=N . (ابزار گرد آوری اطلاعات پرسشنامه های استاندارد کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال و عملکرد سازمانی اچیو بوده است. نتایج تحلیل داده ها نشان داد که،ضریب مسیر بین کیفیت خدمات دولت الکترونیک بر عملکرد سازمانی ۰/۷۶بوده است یعنی ۷۶درصد از تغییرات عملکرد سازمانی توسط کیفیت خدمات دولت الکترونیک تبیین می شود. همچنین مولفه های کیفیت (پاسخگویی،همدلی،تضمین،اطمینان و فیزیکی) به ترتیب به میزان؛۵۲ /۰ ، ۰/۵۷و۰/۴۹و۰/۵۳و۰/۴۸درصد از تغییرات عملکرد سازمانی را تشریح می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.