تحلیل محتوای کتاب جغرافیای چهارم ابتدایی : رویکرد کیفی-توصیفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتاب جغرافیای چهارم ابتدایی : رویکرد کیفی-توصیفی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتاب جغرافیای چهارم ابتدایی : رویکرد کیفی-توصیفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب جغرافیای چهارم ابتدایی : رویکرد کیفی-توصیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب جغرافیای چهارم ابتدایی : رویکرد کیفی-توصیفی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر تحلیل محتوای کتاب جغرافیای چهارم ابتدایی با رویکردی ترکیبی و بررسی داده های این کتاب ازنظر فعال بودن و پویایی در جهت نیل به هدف اصلی آموزش و پرورش یعنی یادگیری دانش آموزان بود. از روش تحقیق تحلیلمحتوا با رویکردی ترکیبی استفاده شد. برای بررسی داده ها و تحلیل محتوای کتاب از روش ویلیام رومی به عنوان روش کمیو روش سطوح یادگیری بلوم به عنوان روش کیفی بهره گرفته شد. در این بین از ابزار که فقط کتاب می باشد استفادهگردید.جامعه آماری کتاب جغرافیای چهارم دبستان و نمونه آماری ۳۰ صفحه از کتاب به صورت تصادفی ساده انتخاب شد ومورد پژوهش قرار گرفتند. نتایج به دست آمده از بررسی داده های مربوط به متن روش ویلیام رومی عدد ۹ / ۰ یعنی غیر فعال،داده های مربوط به تصاویر ۱۹ / ۰ ، وبه دلیل نبودن پرسش در درس، تحلیلی که انجام شد می توان نتیجه گرفت که محتوایکتاب غیرفعال است .ولی نتایجی که با روش بلوم بررسی شد مطابق استاندارد مربوطه است. طبق نتایج ۱۵۰ جمله در حیطهشناختی، ۴۰ جمله در حیطه عاطفی و ۳۸ جمله در حیطه روانی- حرکتی جای گرفت. استفاده از جملات شناختی بیشتر دراغلب موضوعات به خصوص مفاهیم انتزاعی کتاب اجتناب ناپذیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.