بررسی رضایت دانشجویان دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان از کیفیت عناصر برنامه ی درسی این رشته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت دانشجویان دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان از کیفیت عناصر برنامه ی درسی این رشته دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت دانشجویان دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان از کیفیت عناصر برنامه ی درسی این رشته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت دانشجویان دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان از کیفیت عناصر برنامه ی درسی این رشته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت دانشجویان دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان از کیفیت عناصر برنامه ی درسی این رشته :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از انجام این مطالعه بررسی رضیای دانشجویان دوره کارشناس علوم تربیت دانشگاه فرهنگیان از کیفی عناصر برنامه ی درساین رشته بوده است. مطالعه ی حاضر در دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری (پردیس بحرالعلوم شهرکرد، شهید باهنر شهرکرد و شیهید رجایی فرخشهر) انجام گرفت. روش تحقیق توصیفی _ زمینه یابی بوده است. جامعه ی آماری پژوهش شامل کلیه ی دانشیجویان دوره ی کارشناس پیوسته ی علوم تربیت دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در ترم اول سال تحصیل ۹۵-۱۳۹۴ بوده است (N=690) برای نمونه گیری از روش احتمالی و از نوع تصادفی ساده استفاده شد. به منظور برآورد حجم نمونه از جدول کرجسی و مورگان استفاده شد و به این ترتیب ۲۴۸ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه بسته پاسخ محقق ساخته با طیف ۵ درجه ای لیکرت بوده است. روایی این ابزار به تایید ۵ نفر از اساتید گروه علوم تربیت دانشگاه فرهنگیان رسید و پایایی آن با محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ در سطح مطلوب (۰/۸۷) گزارش شده است. داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار تحلیل آماری SPSS در دو سطح توصییفی (حجم نمونه، میانگین و انحراف استاندارد) و استنباطی (آزمون t تک نمونه ای) تجزیه و تحلیل شدند. یافته های پژوهش نشان داد که رضایت دانشجویان از عناصر اهداف (

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.